۲۶ تیر ۱۳۹۷

توصیف ال‌جی G7 ThinQ از زبان خبره‌ترین افراد حوزه فناوری

ال‌جی در جدیدترین تیزر تبلیغاتی خود امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد ال‌جی G7 ThinQ را از زبان برترین کارشناسان فنی یوتیوب معرفی کرده است.

افراد خبره فناوری در شبکه اجتماعی یوتیوب هر کدام به نوعی شیفته و متحیر از قابلیت‌های این پرچمدار جدید ال‌جی شده‌اند و با اولین بررسی‌های تخصصی خود فوراً لب به تحسین ال‌جی G7 ThinQ گشودند.

2

حدود چند ماهی از معرفی ال‌جی G7 ThinQ می‌گذرد و ال‌جی آرام آرام خود را برای برجسته کردن قابلیت‌های ممتاز نهفته در قلب این پرچمدار خود آماده می‌کند. این شرکت به تازگی ویدئویی تازه را در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است که در آن مشهورترین افراد خبره در حوزه فناوری حضور دارند.

5

ال‌جی در رویکرد بدیع و خلاقانه‌ خود از کانال متخصصان فنی یوتیوب استفاده کرده است. در ویدئوی تبلیغاتی جدید ال‌جی، تمام امکانات و ویژگی‌های مثبتی که در G7 ThinQ وجود دارد برجسته و پررنگ‌تر شده‌اند و بخش‌هایی از بررسی تخصصی این محصول در کانال‌های اختصاصی افراد سرشناسی نظیر MKBHD، Michael Fisher، Flossy Carter به نمایش گذاشته شده است.

4

شما به جز بلندگوی قدرتمند، نمایشگر روشن‌تر و دوربین با زاویه گسترده‌تر و حالت دستی در عکاسی و فیلم‌برداری به چه چیزهای دیگری در یک تلفن هوشمند پرچمدار اهمیت می‌دهید؟ این قابلیت‌ها در ال‌جی G7 ThinQ واقعاً بی‌همتا هستند.

اگر به فکر خرید یک تلفن هوشمند جدید هستید و این فاکتورها برای شما در اولویت هستند، بدون شک ال‌جی G7 ThinQ همانی است که در جست‌وجویش هستید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید