۲۶ تیر ۱۳۹۷

بلندگوی ال‌جی LOUDR CJ98؛ دی‌جی حرفه‌ای و همه‌کاره برای میهمانی‌ خاص شما

ال‌جی در نمایشگاه CES 2017 مجموعه جدید از محصولات صوتی خود را برای جذب طیف وسیعی از مشتریان به نمایش گذاشت؛ از آنهایی که شیفته موسیقی هستند تا آنهایی که گهگاه به موسیقی گوش می‌دهند و برایشان حمل آسان و تنوع در کارایی در اولویت است.

F5_CJ98_Dance-Lighting

بلندگوی ال‌جی LOUDR CJ98 برای آنهایی که به میهمانی می‌روند و موسیقی می‌سازند در نظر گرفته شده است و هر کدام از سیستم‌های صوتی LOUDR ال‌جی با قابلیت‌های توانمند صوتی برای ایجاد جو عالی برای میهمانی ایده‌آل هستند.

F3_CJ98_Karaoke-Star-2

بلندگوی LOUDR CJ98 صدای قدرتمند ۳۵۰۰ وات را منتشر کرده و فوراً جو را زنده و پرشور مانند میهمانی و کلوب می‌کند. قابلیت Party Thruster در CJ98 به دی جی امکان می‌دهد تا کنترل را به سمت جلو بچرخاند و آهنگ رقص را برای ایجاد صدای باس در زمان مشخص و افکت‌های نور کنترل کند.

F9_CJ98_DJ-Effects

این بلندگو کنترل‌های بسیار متفاوت و منحصربه‌فرد با کلیدهای لوپ و امکانات اشتراک‌گذاری خیلی خوبی دارد. طرفداران کارائوکه از CJ98 بسیار لذت خواهند برد زیرا مملو از افکت‌های صوتی و قابلیت Karaoke Star است که صداهای خواننده را از آهنگ جدا می‌کند و به خواننده امکان می‌دهد تا آهنگ صدا را عوض کند.

F6_CJ98_Vocal-Effect-2

ال‌جی LOUDR OJ98 یک سیستم بلندگوی شیک و همه‌کاره است که برای ایجاد جو مهمانی طراحی شده و از طراحی بلندگوهای تاشویی برخوردار است که داخل قاب خود به شکل مخفی جای می‌گیرد و فشار آکوستیکی ایجاد می‌کند.

F7_CJ98_BT-Music-Play

نورهای درخشان در LOUDR OJ98 نور را با ریتم موسیقی منتشر می‌کند و به رقص درمی‌آورد. برای افزودن هیجان بیشتر به میهمانی، LOUDR OJ98 ال‌جی مجهز به قابلیت Party Kick Starter است و صدا را مانند موتور ماشین مسابقه‌ای که در حال آماده‌باش است منتشر می‌کند. این بلندگو مخصوص دی.جی هاست و ۱۰۹ سانتی‌متر ارتفاع دارد.

F8_CJ98_Multi-Jukebox

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید