۲۳ شهریور ۱۳۹۶

جذابیت خانه هوشمند ال‌جی بر پایه اینترنت اشیا در نمایشگاه IFA 2017

محصولات هوشمند شرکت ال‌جی و دیگر محصولات پیشرفته خانگی این شرکت با توجه به نیاز روبه رشد کاربران به لوازم‌خانگی هوشمند توانسته‌اند به خوبی نیازهای مصرف‌کنندگان را رفع کرده و موفقیت چشمگیری به دست آورند.

قابلیت تطابق‌پذیری فوق‌العاده محصولات این شرکت تبدیل به یک ویژگی خاص بین دیگر محصولات این حوزه شده است. به گونه‌ای که شرکت ال‌جی را به پیشروهای صنعت هوشمندسازی خانه تبدیل کرده است.

 ال‌جی توانسته‌ با ربات‌های جدید خود و البته با ساده‌ترین و آسان‌ترین روش ممکن، امکان اینترنت اشیا و خانه هوشمند را به مشتریان هدیه دهند. به عنوان مثال ربات مرکزی ال‌جی تمام مشکلات ذکر شده را پشت سر گذاشته و به‌وسیله یک مرکز کنترل اصلی با رابط کاربری ساده و کاربرپسند در اختیار شما می‌گذارد.

LG-Roboty-02-960x640

دستیار صوتی الکسا به این ربات اجازه می‌دهد به راحتی به تمام وسایل هوشمند خانه متصل شده و همه آنها را تحت یک شبکه منظم بایکدیگر هماهنگ کند. به علاوه این ربات شما را فراموش نکرده و کاملا با شما هماهنگ است. ربات کنترل مرکزی ال‌جی نحوه فعالیت تمام وسایل در خانه را تحت نظر گرفته و دنبال می‌کند و در عین حال خانه هوشمند را برای هر عضو خانه به‌صورت هوشمند شخصی‌سازی می‌کند. با وجود قابلیت‌های متنوع این ربات و البته رشد روزمره وسایل مجهز به اینترنت اشیا، این ربات می‌تواند نشانه‌ای از آینده و نسل بعدی ربات‌های دستیار خانه باشد.

ال‌جی لوازم خانگی ۲۰۱۷ خود را مجهز به وای-فای کرده است تا مشتریان بتوانند به راحتی به آنها متصل شده و با هم در تعامل باشند.

lg-magazine_welcome-to-lg-ifa-2017_sub-img8

یخچال هوشمند Smart InstaView Door-in-Door با پلت‌فرم webOS انحصاری ال‌جی نیرو می‌گیرد و با تمامی قابلیت‌های راحتی که سرویس صوتی آمازون الکسا (Amazom Alexa) ارائه می‌دهد سازگاری دارد.

ویژگی جدیدی که در سال ۲۰۱۷ اضافه شده است پشتیبانی دستیار گوگل (Google Assistant) از تمامی دستگاه‌های خانه هوشمند ال‌جی است که شما می‌توانید با استفاده از Google Home، تلفن همراه اندروید یا آیفون خود لوازم خانگی متصل را بدون دخالت دست کنترل کنید. کاربران با دستیار گوگل می‌توانند مجموعه وظایف متنوعی انجام دهند. مثلاً زمان باقیمانده اتمام برنامه شست‌وشو را چک کنند یا به یخچال خود بگویند یخ بیشتری بسازد. و از آنجا که این دستیار با Google Home می‌تواند صدایی را از صدای دیگر تمایز دهد، همه اعضای خانواده می‌توانند وارد عمل شوند.

photo_2017-09-14_09-29-46

ال‌جی از پلت‌فرم صوتی اختصاصی خود با عنوان Deep ThinQ نیز به همراه آمازون الکسا و دستیار گوگل بهره می‌برد. دستگاه کنترل مرکزی SmartThinQ Hub ال‌جی نقش اصلی در پلت‌فرم خانه هوشمند ال‌جی بازی می‌کند و اطلاعات را از لوازم خانگی هوشمند و همین طور دستگاه‌های معمولی که به حسگرهای SmartThinQ متصل هستند به واسطه وای-فای، زیگ‌بی و بلوتوث گردآوری می‌کند. اطلاعات به شکل اعلان در نمایشگر LCD نمایش داده می‌شود یا از طریق بلندگوهای تعبیه شده در هاب اعلام می‌شود.

SmartThinQ-1024x589-e1504143534577

ال‌جی روبات‌های هوشمند خود را برای اولین بار به نمایشگاه برلین در اروپا می‌آورد که روبات Hub Robot در صدر آنها قرار دارد. این روبات چیزی فراتر از یک دستیار است و می‌تواند از فناوری تشخیص صدا استفاده کند و به دیگر دستگاه‌های هوشمند ال‌جی متصل شود تا انجام کارهای خانه کمتر عذاب‌آور و خسته‌کننده باشند. فرمان زبانی تنها چیزی است که هاب روبات به آن نیاز دارد تا وظایفی نظیر تنظیم برنامه خشکشویی از آب داغ به گرم یا روشن کردن دستگاه تهویه مطبوع هوا در اتاقی دیگر را انجام دهد.

1

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید