۱۶ آبان ۱۴۰۲

ال‌جی کارگروهی برای تحقیقات پمپ حرارتی پیشرفته در آلاسکا تأسیس می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) در حال ایجاد یک مرکز تحقیقاتی در آلاسکای ایالات متحده آمریکا است تا به تلاش‌های تحقیق و توسعه خودش در زمینه گرمایش، سرمایش و تهویه‌مطبوع (HVAC) سرعت ببخشد. این آزمایشگاه تحقیقاتی جدید تحت کنسرسیوم تازه تأسیس تحقیقات پمپ حرارتی پیشرفته (CAHR) است، همکاری‌ای که بین ال‌جی و دانشگاه‌های بومی است. این شرکت انتظار دارد که این تلاش مشترک رقابت‌پذیری محصولات HVAC این شرکت را از طریق نوآوری‌های پیشگامانه در زمینه فناوری آب‌وهوای سرد افزایش بدهد.

ال‌جی این مرکز پیشرفته را به همراه کالج مهندسی در دانشگاه آنکوریج آلاسکا (UAA) و همچنین آزمایشگاه HVAC دانشگاه فیربنکس آلاسکا تحت کنترل خواهد داشت.

بهبود عملکرد گرمایش پمپ‌های حرارتی در مناطقی با دمای بسیار پایین همچون آلاسکا و به دلیل کاهش گردش مبرد ناشی از سرما مسئله‌ای چالش‌برانگیز است. ال‌جی نیاز به توسعه و اعتبارسنجی محصولات در شرایط سرمای شدید را تشخیص داده و همین نیز منجر به تأسیس آزمایشگاه تحقیقاتی در آلاسکا شده است. این آزمایشگاه که به طور مشترک اداره می‌شود، داده‌های عملیاتی در دماهای پایین را جمع‌آوری کرده و توسعه راهکارهایی که می‌توانند عملکرد بهتری در سخت‌ترین شرایط آب‌وهوایی و با بالاترین حد اطمینان داشته باشند را تسریع می‌کند.

کنسرسیوم CAHR به دنبال آن است تا از طریق تحقیق و توسعه تخصصی، دسترسی به منابع کلیدی و همچنین ایجاد فرهنگی متمرکز بر یادگیری و حل مسئله، در زمینه HVAC نوآوری ایجاد کند. ال‌جی تحقیقات را در دو مرکز اختصاصی انجام خواهد داد: یکی ساختمان متعلق به دانشگاه در محوطه دانشگاه آنکوریج و دیگری مکانی در فیربنکس آلاسکا که همانند یک خانه واقعی ساخته خواهد شد. تأسیسات فیربنکس به طیف متنوعی از راهکارهای پیشرفته LG HVAC مجهز خواهد شد که شامل واحدهای داخلی و خارجی کانالی و بدون کانال و همچنین آب‌گرم‌کن نوآورانه پمپ حرارتی اینورتر ال‌جی است.

ال‌جی و این دانشگاه‌ها بر آزمایش‌های مختلف نظارت خواهند کرد، آزمایش‌هایی که به منظور ارزیابی عملکرد در شرایط مختلف محیطی همچون برف، باران و دمای بسیار پایین و با متغیرهای مختلفی که قبلاً در آزمایش کارایی پمپ حرارتی در نظر گرفته نشدند، انجام خواهند شد. ال‌جی معتقد است که نتایج این تحقیق به عملکرد گرمایش، کیفیت و قابلیت اطمینان محصول کمک خواهد کرد.

شان پارنل رئیس دانشگاه آنکوریج آلاسکا گفته:

«همکاری در تحقیقات سنگ بنای مأموریت این دانشگاه است و همکاری ما با ال‌جی راهکارهای آب‌وهوایی در صنعت HVAC و فراتر از آن را ارتقا می‌دهد. این دانشگاه مفتخر است که با این همکاری با ال‌جی به سمت نوآوری بیشتر در صنعت و جوامع ما قدم بردارد.»

جیمز لی رئیس واحد تجاری راهکار هوا در شرکت راهکار هوا و لوازم‌خانگی ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«برای ال‌جی، هدف نهایی ساخت کنسرسیومی برای تحقیقات پمپ حرارتی پیشرفته است تا پیش‌گامی صنعت جهانی پمپ حرارتی را در دست بگیرد و تجربه مشتری متفاوتی را به ارمغان بیاورد. ال‌جی سطح این صنعت را بالا می‌برد و محدودیت‌های فناوری پمپ حرارتی موجود را افزایش می‌دهد و راهکارهایی را توسعه می‌دهد که بدون توجه به شرایط محیطی، بهترین عملکرد را ارائه می‌کنند.»

انتظار می‌رود که آزمایشگاه تحقیقاتی آلاسکا به ال‌جی کمک کند تا گام‌های مهمی در بازار تهویه‌مطبوع آمریکای شمالی و اروپا بردارد و این شرکت را قادر سازد تا فناوری‌های اصلی و راهکارهای دست اول همچون اینورترها و پمپ‌های حرارتی را تقویت کند و قدرت بیشتری به رقابت‌پذیری کلی محصولات بدهد. این شرکت همچنین مطمئن است که تلاش‌های تحقیق و توسعه که به‌زودی تحت CAHR آغاز می‌شود، به شکل‌گیری آینده صنعت HVAC کمک خواهند کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید