۱۵ مرداد ۱۳۹۴

تأییدیه جهانی امنیت برای ال‌جی G4

پلت‌فرم GATE ال‌جی با امنیت بیشتر استفاده از دستگاه‍‌های شخصی برای جامعه اندروید

سئول، 6 آگوست 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اعلام کرد که گوشی هوشمند جدیدش، ال‌جی G4، تأییدیه امنیت را کسب کرده است. این تأییدیه توسط NIAP، هیئت اعتباربخشی امنیت فدرال ایالات متحده امریکا که مجری جهانی CCEVS است، مورد ارزیابی قرار گرفت تا عملکرد امنیتی آن با استاندارد بین‌المللی معیار مشترک سنجیده شود.

با این تأییدیه‌ها، این دستگاه استانداردهای امنیتی بین‌المللی دولت‌های زیادی را به دلیل برخورداری از ماژول‌های کریپتوگرافیک برای اطلاعات در حال استراحت و اطلاعات در حال استفاده به دست آورد و آن را برای محیط‌های مشترک نظامی با امنیت دولتی مهیا کرد. تأییدیه NIAP توسط 25 کشور عضو معیار مشترک شامل استرالیا، فرانسه، آلمان، هند، کره و بریتانیا معتبر دانسته شد. فهرست کامل اعضا را می‌توانید در وب‌سایت www.commoncriteriaportal.org/ccra/members مشاهده کنید.

ال‌جی G4 برای دسترسی امن و قابل اطمینان به اطلاعات شرکتی به GATE ال‌جی مجهز است. GATE فناوری‌های پیشرفته‌ای را در امنیت پلت‌فرم، امنیت شبکه، امنیت برنامه کاربردی و مدیریت دستگاه موبایل (MDM) ارائه می‌دهد. این قطعات لایه‌بندی‌شده امنیتی به حفظ هماهنگی قطعات نرم‌افزاری، حفاظت از سیستم تقویت‌کننده و حفظ امنیت اطلاعات مشترک بدون اختلال در امنیت و عملکرد کمک می‌کند.

کریس یای، معاون و رئیس ارتباطات بازاریابی در شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی، گفت: «با تأییدیه NIAP برای ال‌جی G4، ما هم برای مدیران آی.تی و هم کارمندان آسودگی خیال را فراهم می‌کنیم و یگ گزینه امن و اندروید برای استفاده از دستگاه‌های شخصی در محیط کاری ارائه می‌دهیم. GATE با امکانات قدرتمند و امنیت دولتی باعث می‌شود ال‌جی G4 یک تلفن همراه ایمن و سودمند برای استفاده در محل کار به شمار رود.»

از سال 2013، ال‌جی قابلیت‌های فناوری خود در امنیت گوشی هوشمند را بر اساس GATE بهبود داده است. GATE یک پلت‌فرم کاری برای کسب‌وکار است که ال‌جی آن را تولید کرده و اکنون بار دیگر، ال‌جی تفوق خود را فناوری به اثبات رساند. GATE ال‌جی نه تنها دسترسی به اطلاعات سرور شرکتی را افزایش می‌دهد بلکه راهکارهای امنیتی متنوعی مانند سیستم ضدهک برای نرم‌افزارهای شرکت و قابلیت‌های مدیریت دستگاه موبایل را برای گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهد.

ال‌جی G3، نوامبر گذشته، از NIAP تأییدیه دریافت کرد و آزمون‌های امنیتی دیگری را که توسط STIG درخواست شده بود را با موفقیت پشت سر گذاشت. این امر باعث شد شایستگی‌های G3 به عنوان یک گوشی رسمی برای استفاده در وزارت دفاع امریکا و آژانس‌های همکار احراز شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید