۲۸ مرداد ۱۳۹۷

با خیالی آسوده، تلفن هوشمند ال‌جی خود را به دیگران بسپارید!

اگر مجبورید برای مدتی گوشی ال‌جی خود را در اختیار دیگری بگذارید، نگران اطلاعات خصوصی خود نباشید!

شما می‌توانید با قرار دادن گوشی در حالت Guest Mode اطلاعات شخصی خود را از دیگران مخفی کنید. حالت میهمان دقیقاً همانی است که از نامش پیداست. کاربران می‌توانند برای افرادی که می‌خواهند از گوشی استفاده کنند یک رابط کاربری میهمان ایجاد کنند. با استفاده از حالت میهمان، کاربر می‌تواند از فایل‌های مهم محافظت کند و دسترسی به برنامه‌های کاربردی را محدود کند. هزاران دلیل برای استفاده از این قابلیت وجود دارد. بزرگترین و البته مهم‌ترین آنها امنیت و حریم شخصی است.

این برنامه بدین روش عمل می‌کند: وقتی شما حالت میهمان را ایجاد می‌کنید دو قفل برای صفحه‌نمایش ایجاد می‌کنید. با استفاده از یک الگوی قفل گوشی با تمام امکاناتش قفل می‌شود و دیگری گوشی را به حالت میهمان مبدل می‌کند. در این حالت آنها می‌توانند بدون سرکشی کردن به شخصی‌ترین فایل‌ها، محتوای گوشی را بررسی کنند.

این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا صفحه‌نمایش را به میل خود شخصی‌سازی کنید. سپس این حالت منوی برنامه‌ها را برمی‌دارد. اگر نمی‌خواهید دیگران به برنامۀ گالری، مرورگر فایل‌ها یا پیام‌های متنی دسترسی داشته باشند، در صفحه‌نمایش به راحتی می‌توانید آیکون آنها را در حالت میهمان نگنجانید.

2

بهتر است اینطور بگوییم که مثلاً شما می‌توانید حالت میهمان را برای کودکان خود ایجاد کنید و تنها چند برنامه یا بازی که کودکتان به آنها علاقه‌مند است را در آن بگنجانید. اگر افراد دیگر گوشی را از شما قرض می‌گیرند، ممکن است نخواهید برنامه‌های بانکی خود یا پیام‌های متنی را در آنجا قرار دهید. بنابراین، حالت میهمان را طبق آن تنظیم می‌کنید. برنامه‌هایی مانند فروشگاه‌های خرید و دیگر برنامه‌ها را از دسترس کودکان یا دیگر افراد دور نگه دارید تا پول شما را خرج نکنند.

lg-mobile-G2-feature-display-guest-mode-image

در واقع سقف این برنامه حد و مرز این قابلیت است و شما می‌توانید حالت میهمان را به گونه‌ای ایجاد کنید که هر چه را که می‌خواهید یا نمی‌خواهید خانواده یا دوستان ببینند را در آن بگنجانید. این یکی از قابلیت‌های استفادۀ شخصی‌سازی شده و چندکاربری در اندروید است. به نظر شما عالی نیست؟ نظرات خود را با ما در میان گذارید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید