۲۹ فروردین ۱۳۹۸

ماشین‌های لباسشویی جدید ال‌جی با راندمان انرژی بالا و شست‌وشوی بهتر برای خاورمیانه و آفریقا

ماشین‌های لباسشویی جدید ال‌جی با درب بالا و درب جلو از فناوری یادگیری عمیق برای مؤثرتر کردن شست‌وشو،‌ذخیره زمان و انرژی  بهره می‌برند.

ال‌جی در نمایشگاه اینوفست خاور میانه و آفریقا در سال ۲۰۱۹ (InnoFest MEA)، که جشن سالانه فناوری ال‌جی به شمار می‌رود، جدیدترین ماشین‌های لباسشویی خود را که قرار است وارد این منطقه شوند به نمایش گذاشت.

ماشین‌های لباسشویی جدید ال‌جی با درب جلو از هوش مصنوعی دایرکت درایو (AI DD  یا Direct Drive ) با فناوری یادگیری عمیق نیرو می‌گیرند. این ماشین‌های لباسشویی با برنامه‌های شست‌وشوی قدرتمند اما ملایم ویژگی‌ها و حجم هر بار لباس را می‌سنجند تا کمترین میزان آسیب به لباس را داشته باشند. این قابلیت در هر بار شست‌وشو نتایجی استثنایی را تضمین می‌کند و آسیب به لباس‌ها را تا ۱۸ درصد کاهش می‌دهد. بنابراین، چرخه عمر لباس‌های مورد علاقه شما خیلی طولانی‌تر می‌شود.

+®¦Ô¦»+»_Vivace_TWINWash_V900_BlackSteel_Front_MiniOpen2_ENG

ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با درب جلو به لطف وجود فناوری TurboWash™360° از قابلیت Fast Wash یا شست‌وشوی سریع در جهت آسایش بیشتر مشتریان بهره می‌برند. این قابلیت ۳۴ درصد شست‌وشوی سریع‌تری نسبت به حالت TurboWash قدیمی دارند. جت‌های اسپری در این ماشین‌های لباسشویی آب و مواد شوینده را در چهار جهت مختلف می‌پاشند تا لباس‌ها سریع‌تر و تمیز‌تر شسته شوند. فناوری ™+Steam مکملی برای قابلیت‌های جامع این محصول به شمار می‌ورد. این فناوری ۹۹.۹ درصد از مواد حساسیت‌زا را با استریلیزه کردن خاص برنامه شست‌وشو از بین می‌برد و با کمک قابلیت Wrinkle Care می‌تواند ۳۰ درصد از چروک‌ها را کم کند. این ماشین لباسشویی بادوام و قابل اطمینان از رتبه انرژی A+++-50 درصد با ۱۰ سال ضمانت برخوردار است.

+®¦Ô¦»+»_Vivace_BlackSteel_LifeStyle

ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با درب بالا نیز امکانات منحصربه‌فرد خود را دارند. این محصولات جدید از فناوری TurboWash3D™ برخوردارند که از قدرت فناوری TurboShot (جفت شدن دو فناوری WaveForce و JetSpray) و فناوری TurboDrum برای ارائه بالاترین سطح کیفیت در عمل بهره می‌برد. فناوری WaveForce بخارهای عمودی قدرتمند آب را از بالا به پایین پخش می‌کند تا لباس‌ها را تمیزتر بشوید. فناوری JetSpray عملکرد آبکشی را با سرعت زیاد و بازده بالا بر عهده دارد. در همین حین، فناوری TurboDrum نیز لگن را می‌چرخاند و تکان می‌دهد تا جریان‌های دینامیک آب برای حرکت به جهت‌های مخالف ایجاد کند.

NewTopLoadWasher_Open_Left

علاوه بر این، ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با درب بالا بازده شست‌وشو را بهبود می‌بخشند. با روشن بودن گزینه  TurboWash برنامه شست‌وشو می‌تواند مدت زمان کمتری داشته باشد و تقریبا به ۳۹ دقیقه برسد. در همین حال نیز در مقایسه با ماشین‌های لباسشویی قدیمی ال‌جی مصرف انرژی را تا ۲۷ درصد و مصرف آب را تا ۱۷ درصد کاهش دهد.

این ماشین لباسشویی با لگن کاملا استیل Full Stainless Steel Tub و فیلتر عریض Wide Stainless Lint Filter مدیریت بهداشت را سریع‌تر خواهد کرد، از آلودگی جلوگیری کرده و تمیزی را در هر بار شست‌وشو تضمین می‌کند. عملکرد Auto Tub Cleaning کار خسته‌کننده، طاقت‌فرسا و البته وقت‌گیر شست‌وشوی لگن را به صورت خودکار انجام می‌دهد و دیگر نیازی به برنامه تمیز کردن جداگانه نیست زیرا در طی شست‌وشو لگن هم تمیز می‌شود.

NewTopLoadWasher_Lifestyle

کاربران می‌توانند با افزودن برنامه ™Steam به برنامه لکه‌زادیی یا Stain Care با ملایمت لباس‌ها بخیسانند و لباس‌ها را با آب گرم (۴۰ درجه سانتی‌گراد) بشویند. همچنین، برنامه حساسیت‌زدایی Allergy Care با دمای ۶۰ درجه سانتی‌گراد عملکرد بهداشتی شست‌وشو را در این ماشین لباسشویی افزایش می‌دهد و مواد حساسیت‌زا را تا ۹۹.۹ درصد از بین می‌برد تا سلامت کاربران را حفظ کند.

مجموعه ماشین‌های لباسشویی جدید ال‌جی با درب جلو و بالا با برنامه کاربردی SmartThinQ ال‌جی سازگاری دارند و به کاربران امکان کنترل دستگاه‌ها را از طریق تلفن هوشمندشان می‌دهند. مشتریان با کمک قابلیت عیب‌یابی هوشمند یا Smart Diagnosis می‌توانند برنامه‌های شست‌وشوی مخصوص به خود را دانلود کنند، مصرف انرژی را کنترل کرده و تنطیمات و برنامه شست‌وشو را مدیریت کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید