۱۶ آذر ۱۴۰۲

ال‌جی به کنسرسیوم هیئت حاکمه صنعت حمل‌ونقل می‌پیوندد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به تازگی اعلام کرده که به نهمین عضو هیئت حاکمه Scalable Open Architecture for Embedded Edge تبدیل شده است که با نام اختصاری SOAFEE شناخته می‌شود و یک نهاد مشورتی جهانی است که توسعه فناوری وسایل نقلیه مبتنی بر نرم‌افزار و دیگر راهکارهای آینده محور حمل‌ونقل را رهبری می‌کند. اکنون این نهاد بیش از ۱۰۰ شرکت عضو دارد.

نهاد SOAFEE توسط Arm و دیگر رهبران صنعت تأسیس شده و یک گروه ویژه علایق (SIG) تحت رهبری صنعت است و متشکل از خودروسازان جهانی، تأمین‌کنندگان نیمه‌هادی، فروشندگان نرم‌افزار اوپن سورس و مستقل و همچنین پیش‌گامان فناوری ابری است که هدفشان ارائه یک معماری داخلی ابری است که برنامه‌های کاربردی یا مهم خودرو را تقویت کنند و همچنین با پیاده‌سازی مرجعی اوپن سورس فضا برای پیشنهادهای تجاری و غیرتجاری بگذارند. ال‌جی به هیئت حاکمه SOAFEE SIG پیوسته که سایر اعضای آن شامل شرکت‌های Arm، AWS، Bosch، CARIAD، Continental، Red Hat و SUSE است.

ال‌جی از ماه مارس سال ۲۰۲۲ میلادی و زمانی که به عضو رأی دهنده SOAFEE SIG تبدیل شد، شرکتی فعال در این نهاد بوده است. این شرکت به دلیل تخصص و مشارکت مداوم خودش در پیشرفت SDV و فناوری‌های مرتبط شناخته شده است، اکنون به عنوان یکی از اعضای کلیدی هئیت حاکمه نقش بزرگتری را ایفا خواهد کرد.

ال‌جی که یکی از مبتکران صنعت حمل‌ونقل آینده است، به دلیل کشف سناریوهای استفاده جدید از فناوری داخلی ابری در محیط رانندگی و همچنین انجام تحقیقات تأیید فناوری که بخش خودرو را به تحقق SDV نزدیک‌تر می‌کند، ستایش بسیار زیادی را به دست آورده است. ال‌جی قصد دارد از طریق گسترش همکاری با سایر شرکت‌های جهانی که به دنبال ایجاد اکوسیستم SDV قوی هستند، پیشگامی خودش را تقویت کند و رهبری فناوری را در دست بگیرد.

در رویداد IAA Mobility 2023 در مونیخ آلمان در ماه سپتامبر گذشته، ال‌جی دیدگاه‌های خودش در مورد تأثیر SDV روی حمل‌ونقل آینده و چگونگی آماده‌سازی فعالانه برای این دوره جدید از فناوری‌های رانندگی ارائه کرده است. قدرت این شرکت در سیستم‌های سرگرمی اطلاعاتی داخل خودرو (IVI) آن را قادر ساخته تا راهکارهای متنوعی را توسعه بدهد که در زمینه‌های محاسبات خودرو، ارتباطات وسیله نقلیه و سیستم‌های عامل خودرو است، مواردی که با ادامه تکامل و رشد بازار SDV تقاضای زیادی خواهند داشت.

یون سئوک هیون، رئیس شرکت راهکارهای قطعات خودرو ال‌جی گفته:

«ال‌جی از پیوستن به هیئت حاکمه SOAFEE بسیار هیجان زده است و مشتاقانه منتظر همکاری با سایر شرکت‌های پیشرو در صنعت برای پیشگامی در فناوری SDV است. ال‌جی رقابت‌پذیری را در زمینه‌های سرگرمی اطلاعات، تله‌ماتیک و ADAS در زمینه‌سازی برای دوران SDV تضمین کرده و قصد دارد به طور فعال در ایجاد استانداردهای صنعتی مرتبط در سال‌های آینده مشارکت داشته باشد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید