۱۵ آذر ۱۴۰۲

طراحی مجدد زندگی و خانه با در نظر گرفتن زیبایی‌شناسی و کاربردی بودن

آیا از تلاش برای پیدا کردن بهترین مکان برای تلویزیون خود در اتاق نشیمن خسته شده‌اید؟ در شهرهای پر جمعیتی همچون سئول کره جنوبی که بسیاری از افراد در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند، اغلب اوقات تلویزیون روی کنسول مدیا و در مقابل دیوار اتاق نشیمن قرار می‌گیرد تا فضای بیشتری را در اتاق ایجاد کند. با این حال، این کار می‌تواند برای کسانی که می‌خواهند اتاق خودشان را متفاوت تزیین کنند یا صرفاً دوست ندارند یک صفحه نمایش سیاه و کابل‌های درهم و برهم را مشاهده کنند، ناراحت‌کننده باشد. این‌ها برخی از مزاحمت‌ها و ناراحتی‌هایی بودند که ال‌جی قصد داشت تا با صفحه نمایش‌های Lifestyle Screens خودش آن‌ها را برطرف کند.

تلویزیون‌های LG OLED Objet Collection به دنبال آن هستند که مرز بین لوازم خانگی پیشرفته و اثاثیه شیک را محو کنند. این تلویزیون‌ها دارای طراحی مدرن و مینیمالیستی هستند که بر ارتقا و ترکیب بدون زحمت با هر محیط داخلی تمرکز دارد. همان‌طور که توسط کلمه objet اشاره می‌رود، یک شیء تزیینی است و این مجموعه تلویزیون‌ها به دنبال ارائه راهکارهایی جذاب برای مشتریان هستند تا سلیقه و شخصیت منحصربه‌فرد خودشان را بیان کنند.

مطابق با این مفهوم نیز تلویزیون LG OLED Objet Collection Posé به‌عنوان تلویزیونی طراحی شده که شبیه به یک اثاثیه گران قیمت یا شی‌ای هنری به نظر می‌رسد و کاملاً با دکوراسیون هر بخش از اتاق مطابقت دارد. لبه‌های خمیده ملایم تلویزیون و روکش بژ پارچه‌ای آن نیز ظاهری نرم و شیک به تلویزیون بخشیده و همچنین جذابیتی شیک به اتاق داده است. این تلویزیون به ویژه با فرش‌های رنگی مشابه به‌خوبی ترکیب می‌شود و فضایی دنج ایجاد می‌کند. طولی نکشید که طراحی زیبای آن توجه افرادی را به خودش جلب کرد که به دنبال راهکارهایی برای تلفیق بهتر تلویزیون خود در طراحی اتاق نشیمن خود بودند.

با این حال، زیبایی‌‌شناسی تنها تمرکز در طراحی این تلویزیون نبوده است. گفته می‌شود که فرایند طراحی در واقع با تلاش برای ساخت تلویزیونی کاربردی آغاز شده است که بتواند برخی از مشکلات ناشی از نصب تلویزیون را برطرف کند. سپس بحث طولانی و سخت در مورد اینکه چگونه محصول باید در اتاق قرار بگیرد، شروع شد و چالش‌برانگیزترین کار نیز ترکیب آن با محیط داخلی بود.

نتیجه نهایی نیز تلفیقی موفق از هنر، طراحی و کاربردی بود. تلویزیون LG OLED Objet Collection Posé راهکاری برای چالش‌های رایجی را ارائه می‌دهد که هنگام ادغام تلویزیون در اتاق نشیمن با آن مواجه می‌شوید و این در حالی است که گزینه‌های بصری و کاربردی خوبی را نیز برای صاحبان خانه فراهم می‌کند. این تلویزیون با زیبایی‌شناسی ظریف و ویژگی‌های متفکرانه خودش، مفهوم تلویزیون را از نو تعریف می‎‌کند و آن را به یک قطعه درخشان تبدیل می‌کند که فضای کلی هر اتاقی را بهبود می‌بخشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید