۱۴ آذر ۱۴۰۲

ارتقای زندگی روزمره با ال‌جی و برنامه درو بریمور

پیدا کردن زمان و وسیله‌ای برای آسان کردن زندگی روزمره می‌تواند چالش بسیار مهمی باشد. سرعت و فشارهای دنیای مدرن ما فکر کردن خارج از روال‌های روزمره را دشوار می‌کند. خوشبختانه ال‌جی که اخیراً به‌عنوان معتبرترین خط تولید لوازم‌خانگی آمریکا شناخته شده است، می‌تواند به راحتی و آسایش زندگی روزمره ما کمک کند.

در چهارمین فصل برنامه The Drew Barrymore Show که برنامه گفتگوی جهانی محبوب آمریکایی است و توسط بازیگر و تهیه‌کننده درو بریمور اجرا می‌شود، شرکت ال‌جی جدیدترین نوآوری‌های سبک زندگی خودش را به نمایش می‌گذارد و برخی از نکات مهم و هک‌های مفید را برای ساده کردن زندگی در خانه به اشتراک می‌گذارد.

طرفداران این برنامه اکنون با راهکارهای آشپزخانه و لباسشویی پیشرفته ال‌جی آشنا خواهند شد که در چندین بخش با بریمور و مهمانانش نشان داده شده است که راهکارهای هوشمندانه‌ای برای کاهش زمان و تلاش صرف شده برای کارهای خانه به شمار می‌روند.

اولین قسمت از این برنامه در ماه اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی پخش شده و در آن، طیف وسیعی از لوازم آشپزخانه ال‌جی از جمله اجاق برقی ۳۰ اینچی، فر دو جداره با InstaView، True Convection، Air Fry و Steam Sous Vide و همچنین یخچال درب فرانسوی Counter-Depth MAX با چهار نوع یخ به نمایش در آمدند. درو به همراه دنی سئو به بررسی آشپزخانه تازه بازسازی شده برنامه‌اش پرداختند و حس شوخ‌طبعی خودشان را به نمایش گذاشتند و با استفاده کامل از وسایل نوآورانه ال‌جی غذاهای لذیذی را درست کردند.

در طول این بخش، دنی دستورالعمل‌های خودش را برای کلم بروکلی ماساژ شده و تارت تابه ورقه‌ای ذرت خامه‌ای نشان داد و اسرار خودش در مورد هنر آشپزی سالم را به اشتراک گذاشت و این در حالی بود که از جدیدترین راهکارهای آشپزخانه ال‌جی برای آماده سازی خلاقیت‌های آشپزی الهام گرفته بود. اجاق گاز ال‌جی با صفحه شیشه‌ای SmoothTouch مدیریت دقیق گرما و کنترل لمسی بی‌دردسری را فراهم می‌کند.

همچنین در این قسمت یخچال فریزر Counter-Depth MAX ال‌جی نشان داده شده بود که مواد غذایی را تازه و خنک نگه می‌دارد و دارای بیشترین ظرفیت در بین هر مدل درب فرانسوی عمیق است. در اینجا همچنین فر دو جداره هوشمند همه کاره ال‌جی نیز نشان داده شده بود. پنل LG InstaView این فر نیز درو و دنی را بسیار سرگرم کرده بود و همچنین به کاربران این اجازه را داد تا به‌سادگی دو ضربه زدن به درب، پیشرفت غذای خودشان را بررسی کنند و با این کار، جلوی هدر رفت حرارت و تغییر دمای پخت با باز کردن درب گرفته می‌شود.

همکاری بین ال‌جی و برنامه درو بریمور هدیه‌ای برای کسانی است که به دنبال سادگی بیشتر در زندگی‌شان هستند و خرد و نوآوری را از سوی شرکت ارائه می‌کند که خوش‌بینی و اعتقاد به Life’s Good دارند.

در بخش اول، درو بریمور چیزی جز عشق به ال‌جی و لوازم هوشمند، شیک و قابل اعتماد آن نداشت. او از ال‌جی به‌خاطر این که یکی از اولین برندهای شرکتی بزرگی است که از زمان آغاز به کار با نمایش او همکاری می‌کند، تشکر کرده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید