۱۳ آذر ۱۴۰۲

ال‌جی الکترونیکس برای ملاقات با نسل زد فضای تجربی Ground 220 را افتتاح کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی فضایی را ایجاد کرده تا در آن بتواند ملاقاتی مستقیم با افراد نسل زد داشته باشد. هدف از انجام این کار نیز ارتباط با مشتریان بالقوه یعنی نسل زد و همچنین ارائه انواع تجربیات زندگی روزمره با ال‌جی الکترونیکس است.

این فضای تجربی به نام Ground 220 برای نسل زد در شهر سئول در میانه ماه دسامبر سال جاری میلادی افتتاح خواهد شد. اینجا مکانی است که در آن می‌توانید نه‌تنها محصولات بلکه برنامه‌های مختلفی را تجربه کنید که مبتنی بر نسل زد و موارد پیشنهاد شده از سوی آن‌ها طراحی شده‌اند.

در اینجا نسل زد می‌توانند با مفاهیم شارژ مجدد، رشد و الهام یک زندگی روزمره سالم را ایجاد کنند. این نام ترکیبی از کلمه « ground» به معنای پایه محکم برای زندگی و «220» به معنای ۲۲۰ ولت است که رابط بین لوازم‌خانگی است.

مهم‌تر از همه، Ground 220 با قرار گرفتن در مکانی مجاور هنر و طبیعت، مانند پارک زیست‌محیطی Yangpyeong Reservoir و دهکده خلاقیت Mullae، مفهوم فضای شارژ، رشد و الهام را به حداکثر می‌رساند. این مکان به‌عنوان مکانی طراحی شده که می‌توانید محصولات و خدمات ال‌جی الکترونیکس را با آرامش تجربه کنید و در عین حال، استراحت کنید، یاد بگیرید و زندگی روزمره خودتان را با ال‌جی الکترونیکس گسترش بدهید.

برای این منظور است که می‌توانید پس از ثبت نام به‌عنوان عضو، هر محصولی را اجاره کنید و آن را در محل مورد نظر خودتان و به‌راحتی تجربه کنید. هدف ارائه یک تجربه مشتری متفاوت از فروشگاه‌های عمومی و مناطق تجربه است که محصولات را فقط در یک مکان می‌توان لمس کرد یا توضیحات محصول فقط با تمرکز بر قیمت و مشخصات ارائه می‌شوند.

فضای داخلی این مکان شامل Routine Ground است که در آن می‌توانید آزادانه زندگی روزمره خودتان را با محصولات متنوع تجربه کنید. بخش Community Ground نیز جایی است که می‌توانید سرگرمی‌ها و سبک زندگی را از طریق کلاس‌های استفاده از محصولات کاوش کنید و بخش Pop-up Ground نیز جایی است که در آن می‎‌توانید اولین تجربه با محصولات تازه را داشته باشید.

این فضای تجربه از تاریخ ۱۵ تا ۲۱ دسامبر برگزار می‌شود و تنها کسانی می‌توانند در آن حضور پیدا کنند که از قبل نسبت به رزرو اقدام کرده باشند. مدیر CX Center شرکت ال‌جی الکترونیکس یعنی آقای کو جی یانگ بیان کرده:

« Ground 220 فضایی نمادین خواهد بود که در آن با مشتریان نسل زد ارتباط برقرار می‌کنیم و تجربیات مشتری جدیدی را همراه با محصولات و تجربیات منحصربه‌فرد ال‌جی الکترونیکس خلق خواهیم کرد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید