۱۳ آذر ۱۴۰۲

ال‌جی الکترونیکس سرویس شارژر خودروهای برقی خودش را گسترش می‌دهد

هدف ال‌جی الکترونیکس از گسترش سرویس شارژر خودروهای برقی گسترش تجربه مشتری با دور شدن از ذهنیت تأمین محور تولید و فروش محصول و ارائه مزایای عملی قابل تجربه از دیدگاه مشتری است.

ال‌جی الکترونیکس قصد دارد تا ساعات کاری سرویس شارژر خودروهای برقی خودش را که قبلاً فقط محدود به روزهای هفته بود، به شب‌های هفته و آخر هفته‌ها گسترش بدهد. ال‌جی الکترونیکس به دنبال آن است تا از طریق ایجاد این فرایند خدمات پاسخگویی مداوم، خدمات متفاوت‌تری را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.

ال‌جی الکترونیکس از سال ۲۰۱۸ و با خرید شرکت Hibee Charger که قبلاً با نام Apple Mango شناخته می‌شد، وارد بازار شارژر خودروهای برقی شد و توسعه راهکارهای پیشرفته را در دستور کار خودش قرار داد. در ماه مه گذشته، چهار نوع شارژر سریع و آرام خودروی برقی عرضه شدند.

در حال حاضر ال‌جی الکترونیکس راهکارهای شارژ را با نصب شارژرهای سریع ۱۰۰ کیلووات و شارژرهای آرام ۷ کیلووات را در فروشگاه‌های ای‌مارت کره جنوبی ارائه می‌کند. این شرکت قصد دارد تا از سال آینده میلادی این تجارت خودش را به آمریکا نیز گسترش بدهد و به دنبال فرصت‌های جدیدی با توجه به نیازهای بازار است.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید