۳۰ آذر ۱۳۹۴

جاروی روباتیک +HOM-BOT Turbo از سری CordZero با واقعیت افزوده در CES 2016

قدرت و آسایش بیشتر با فناوری‌های پیشرفته در جاروبرقی‌های بی‌سیم ال‌جی

سئول، 21 دسامبر 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از سری محصولات جدید مجموعه CordZero خود در CES 2016 پرده‌برداری خواهد کرد که +HOM-BOT Turbo در صدر آنهاست. این محصول اولین جاروبرقی روباتیک در صنعت است که به فناوری واقعیت افزوده مجهز است. همه مجموعه CordZero تجربه تمیزکاری پیشرفته‌ و مرغوبی را ارائه می‌دهد که عاری از هر گونه سیم و هوشمندتر از قبل هستند.

جاروی روباتیک +HOM-BOT Turbo: تمیزکاری هوشمند با فناوری هوشمند

جاروبرقی روباتیک ال‌جی، +HOM-BOT Turbo، از فناوری واقعیت افزوده در قابلیت هوشمند با عنوان Home-Joy بهره می‌برد. این رابط کاربری هیجان‌انگیز و جدید به مشتریان امکان می‌دهد تا برای جاروبرقی خود دستورالعمل تعریف کنند و فضاهایی که نیاز به تمیز کردن بیشتر دارند را با استفاده از دوربین هر گوشی هوشمندی معین نمایند. فقط کافیست به سادگی قسمتی از اتاق را که نیاز به تمیزکاری دارد روی تصویر مشخص کنید تا +HOM-BOT Turbo دقیقاً به همان محل برود و تمیزکاری آغاز شود.

جاروی روباتیک +HOM-BOT Turbo از حسگرهای دوربین سه‌چشم Triple Eye برخوردار است که تصویر فضای اطراف، شامل سقف، را ضبط می‌کند تا جایی که تمیز شده است ردیابی شود. این دوربین در جلوی +HOM-BOT Turboامکانات هوشمند دیگری نظیر Home-View  و Home-Guard را نیز برای کاربر فراهم می‌کند. قابلیت Home-View اطلاعات فوری را به گوشی هوشمند کاربر ارسال می‌کند تا آنها بتوانند از راه دور +HOM-BOT Turbo را کنترل نمایند و خانه را در هر زمان و مکانی که باشند تمیز کنند. وقتی جاروی +HOM-BOT Turbo حرکتی را در خانه حس کند با قابلیت Home-Guard از طریق ارسال تصاویر داخل خانه به گوشی هوشمندِ جفت‌شده امنیت و آسایش خیال برای مشتریان بیشتری فراهم می‌کند.

جاروی روباتیک +HOM-BOT Turbo به طرز هوشمندانه‌ای خانه مشتریان را می‌پیماید و به دلیل برخورداری از قابلیت Robonavi از برخورد با موانعی مثل پله‌ها جلوگیری می‌کند. قابلیت Robonavi یک سیستم نرم‌افزاری هوشمند است که از دو پردازنده این روبات برای ایجاد تصمیمات مسیریابی بسیار سریع استفاده می‌کند. جدیدترین جاروبرقی‌های هوشمند ال‌جی که مجهز به موتور اینورتر هوشمند هستند هم قدرتمند و هم دوام بالایی دارند و با 10 سال ضمانت ال‌جی پشتیبانی می‌شوند تا آسایش خیال را برای مدت مدیدی برای کاربران فراهم کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید