۲۹ آذر ۱۳۹۴

جدیدترین‌ LEDهای هوشمند و ارزان‌قیمت ال‌جی در بازار ایران

تلویزیون‌های هوشمند LED ال‌جی سری LF به تازگی وارد بازار ایران شده‌اند و با قیمت بسیار مناسب و امکانات پیشرفته‌ای که دارند مشتریان زیادی را به سوی خود جلب کرده‌ و با استقبال زیادی مواجه شده‌اند.

تلویزیون‌های سری جدید LF در چندین مدل و در ابعاد مختلف با ویژگی‌های بی‌نظیر عرضه شده‌اند. این مدل‌های عبارت‌اند از:

  • LF6500 : در ابعاد 42 و 55 اینچ، مجهز به سیستم‌عامل webOS
  • LF6300: در ابعاد 43 و 49 اینچ، مجهز به سیستم‌عامل webOS
  • LF5600: در ابعاد 42 اینچ
  • LF5500: در ابعاد 49 اینچ
  • LF5400: در ابعاد 43 و 49 اینچ

تمامی این مدل‌ها مجهز به پنل IPS، وضوح Full HD و صدای قدرتمندی هستند. پنل  IPS راز پشت پرده کیفیت عالی تصاویر و زوایای دید گسترده تلویزیون‌های ال‌جی است. همان‌طور که کیفیت دانه‌های قهوه، میزان کیفیت آن را تعیین می‌کنند، کیفیت پنل‌ها هم نقشی تعیین‌کننده در کیفیت تلویزیون‌ها دارند.

پنل IPS طیف رنگی فوق العاده‌ای ارائه می‌کند که تقریباً با حقیقت ذاتی تصویر یکسان است. رنگ‌ها به طرز قابل توجهی به رنگ‌های طبیعی نزدیک بوده و تجربه ای آرامش بخش از تماشای تصاویر را برای چشم ها به ارمغان می آورند.

در میان پنل‌های LCD، بدون تردید IPS رنگ‌ها و کنتراستی بسیار دقیق‌تر را از تمامی زوایا نسبت به دیگران، ارائه می‌کند. با حفظ کنتراست و صحت رنگی در هر شرایطی، این پنل گزینه‌ای ایده آل برای بسیاری از کاربردها محسوب می‌شود.

پنل IPS قطعاً از نظر میزان وضوح تصاویر نسبت به پنل‌های دیگر برتر بوده و تصاویری واضح و بدون هیچ نوع تاری در اختیار بینندگان می‌گذارد.

پنل‌های IPS مستحکم و بسیار مانا هستند و در مقایسه با پنل‌های رقبا، در برابر آسیب‌ها مقاوم‌ترند. تنها کافیست ضربه‌ای کوچک به پنل بزنید و خودتان از نزدیک این واقعیت را درک کنید.

۱ نظر

حسین ۳۰ آذر ۱۳۹۴ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
اصولا جذابیت تلوزیونهای سه بعدی و هوشمند در هفته های اول استفاده برای خریدار کشش دارد بعد از یکماه عملا از این امکانات استفاده نمی شود و خواهید دید پول اضافه برای امکاناتی داده اید که کاربردی ندارد در میان مدلهای مذکور هیچکدام سه بعدی نیستند و فقط دو تای اول که دارای سیستم عامل هستند از امکانات تلوزیون هوشمند بهره مند هستند مسئله جالب در این میان ارائه سایز های جدید تلوزیون توسط ال جی است تا سال گذشته ال جی به فضای بیشتر صفحات نمایش ۴۲ و ۴۷ در قیاس با صفحات نمایش ۴۰ و ۴۶ سامسونگ و سونی و … می نازید سونی عین این دو سایز را در مدلهای جدید خود مورد استفاده قرار دارد و سامسونگ رو دست ال جی سایز ۴۸ را عرضه کرد ( قبلا سایز ۴۳ و ۵۱ را در تلوزیونهای پلاسما عرضه کرده بود ) حالا ال جی سایز ۴۳ و ۴۹ را در جواب عرضه کرده و کلا تولید تلوزیونهای ۴۲ و ۴۷ را متوقف کرده حالا باید دید در چند سال آینده دارندگان تلوزیونهای ۴۲ و ۴۷ که در صورت خرابی پنل نیاز به یدکی آن دارند با مشکل مواجه میشوند یا خیر البته هنوز در بازار تلوزیونهای ۴۲ و ۴۷ ال جی تولید قبلی وود دارد .
موفق باشید

نظر دهید