۲۵ مرداد ۱۳۹۵

گام به گام با webOS ال‌جی- معرفی برنامه کاربردی “شبکه بازی‌های ایران”

حل کردن جدول، معما، چیستان و از این دسته سرگرمی‌ها یا بازی‌ها مورد علاقه خیلی از افراد است. با اینکه گاهی اوقات، مثلاً در حل جدول‌های متقاطع، باید اطلاعات عمومی بالایی داشته باشید اما گاهی با کمی هوش و ذکاوت و البته تمرین‌های زیاد می‌توانید در این نوع تفریحات سرگرم‌کننده خبره شوید.

این نوع بازی‌ها و سرگرمی‌ها هم دانش و اطلاعات عمومی یا تخصصی شما را افزایش می‌دهند و هم به شیوه‌ای سالم، مفید و آموزنده اوقات فراغت شما را هر جا که باشید به خوبی پر می‌کند و سپری شدن زمان را کمتر عذاب‌آور می‌کند؛ مثلاً چه در پارک، ایستگاه اتوبوس یا میهمانی کسل‌کننده و ناخواسته‌ای باشید و چه در مطب پزشک یا اداره‌ای منتظر نشسته باشید تا نوبت شما برسد.

اگر در منزل هستید و دلتان برای چنین سرگرمی‌هایی لک زده و هوا آنقدر گرم است که حوصله رفتن به اولین دکه روزنامه‌فروشی و خرید مجلات سرگرمی را ندارید، ال‌جی راه را برای شما مختصر و کوتاه کرده و این سرگرمی را بدون پرداخت هیچ بهایی در اختیار شما می‌گذارد. (البته، بدون در نظر گرفتن مصرف برق برای تماشای تلویزیون و استفاده از بازی‌ها و برنامه‌های کاربردی)

1

برنامه کاربردی “شبکه بازی های ایران” که برای پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS ال‌جی طراحی شده برنامه‌ای مفرح، سرگرم‌کننده و جذاب است که نه تنها باعث می‌شود تنهایی خود را پر کنید بلکه می‌توانید با دوستان خود نیز لحظات شاد و هیجان‌انگیزی را تجربه کنید.

15

این نرم افزار شامل تعدادی بازی است که شما می‌توانید به صورت تک نفره یا دونفره و آنلاین بازی کنید و در نهایت امتیاز شما و رتبه شما ثبت خواهد شد. شما هم می‌توانید برای انجام بازی‌ها نام کاربری و رمز عبور خاص خود را داشته باشید و هم به صورت میهمان وارد شوید و بازی کنید. این بازی های جذاب شامل بازی‌های “اینجا کجاست؟”، “معمای واژگان” ، ” 1 مسابقه 10 دقیقه”، “یک نقش یک واژه” است.

1 (1)

برای دانلود این برنامه کاربردی، به فروشگاه LG Store در پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS خود سر بزنید و در آنجا از میان بازی و برنامه‌ها، دسته بازی را انتخاب نمایید. در منوی بازی می‌توانید برنامه “شبکه بازی های ایران” را پیدا کنید. این برنامه که برای تمامی سنین قابل استفاده است به زبان فارسی بوده و تنها 155 کیلوبایت حجم دارد. آن را دانلود و در تلویزیون هوشمند webOS ال‌جی خود نصب نمایید.

۱ نظر

ایلیا ۲۰ دی ۱۳۹۹ پاسخ

سلام من ال جی مدل LJ570U دارم من میتونم صفحه کلید رو فارسی کنم؟؟

نظر دهید