۲۶ مرداد ۱۳۹۵

نکات ساده اما مهم در مورد خرید لوازم خانگی

امروز می‌خواهیم در مورد خرید لوازم خانگی و نکاتی که باید در این مورد بدانید نکاتی را به شما یادآوری کنیم که شاید تکرار مجدد آنها خالی از لطف نباشد.

اگر به دنبال تغییر در لوازم منزل خود هستید و می خواهید لوازم خانگی جدیدی را تهیه کنید، باید حتما در هنگام خرید به چند نکته مهم توجه نمایید:

اولین و مهم ترین  مرحله این است که ابتدا به نیاز های خود فکر کنید و فارغ از هر گونه تبلیغات تلویزیونی و چشم و هم چشمی های فامیلی باید ببینید واقعا چه چیزی نیاز دارید و بر اساس آن اقدام به خرید نمایید. معمولا فروشنده در زمان فروش لوازم خانگی به مواردی که شما  به آن فکر می کنید کاری ندارد و می خواهد به هر طریق که شده کالا و برندی که دارد را به شما معرفی کند پس باید شما هوشمندانه عمل نمایید و با نهایت دقت دست به انتخاب بزنید. مثلا می خواهید یک یخچال و فریزر بخرید .خوب باید بدانید که واقعا نیاز شما از تهیه این محصول چیست و آیا حتما نیاز است تا از مدل های دو در و بزرگ و حجیم و گران قیمت استفاده کرد و یا با یک مدل پایین تر هم کار شما انجام می شود؟

حتما برای هر وسیله ای که می خواهید تهیه کنید یک سقف بودجه مشخص در نظر بگیرید و سعی کنید به آن احترام گذاشته و از آن حد بیشتر  هزینه نکنید. حتما در هنگام  فروش لوازم خانگی توسط فروشنده از او بخواهید که به شما فاکتور دهد و کارت گارانتی محصول را هم نباید به هیچ وجه فراموش کنید. دقت داشته باشید که تاریخ گارانتی از چه زمانی صادر می شود. در این مورد برخی از برندها از زمان تولید محصول  تاریخ گارانتی را می زنند و این یعنی هر چقدر که آن محصول در مغازه خاک می خورده جزو مدت گارانتی آن محسوب میشده است. هیچ گاه در انتخاب محصولات و لوازم خانگی ظاهر بین نباشید و سعی کنید با دیدی منطقی و باز به خرید این محصولات بروید.

در نگاه اول هیچ گاه هیچ وسیله برقی را پسند نکنید و حتما از مشخصات فنی و تخصصی آن نیز اطلاعات لازم را بدست آورید و سپس اقدام به خرید کنید. اگر می خواهید از برندهای خارجی استفاده کنید سعی کنید  محصولاتی را تهیه کنید که دارای خدمات پس از فروش خوبی باشد و بعد ها برای تعمیرات و تعویض قطعات آن به مشکل بر نخورید. در مورد برندهای ایرانی  هم سعی کنید فاکتورهایی همچون قیمت و نوع خدمات گارانتی را در نظر داشته باشید. مورادی که در مورد فروش لوازم خانگی خدمتتان عرض کردیم را اگر بتوانید به خوبی رعایت نمایید قطعا در انتخاب نهایی خود می توانید موفق تر باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید