۱۵ مهر ۱۴۰۲

ال‌جی رتبه برتر رضایت مشتری را برای تلویزیون‌ها و لوازم‌خانگی خودش کسب کرد

ال‌جی الکترونیکس در نظرسنجی شاخص رضایت مشتری آمریکا (ACSI) در سال ۲۰۲۳ برای تلویزیون‌ها و لوازم‌خانگی توانسته رتبه برتر را کسب کند. نتایج ACSI تأکیدی بر تعهد راسخ ال‌جی برای غنی‌سازی زندگی روزمره مصرف‌کنندگان با ارائه محصولاتی بر اساس نیاز و بازخورد مشتریان است.

ACSI سازمانی برجسته در آمریکا است و تنها معیار در این کشور برای اندازه‌گیری رضایت مشتری است و برای بیش از دو دهه است که در ارزیابی طیف گسترده‌ای از صنایع تخصص دارد. یافته‌های نظرسنجی ACSI سطح بالایی از قابلیت اطمینان دارند، یافته‌هایی که از مصاحبه با تقریباً نیم میلیون مشتری به دست آمده‌اند.

در بخش تلویزیون نظرسنجی امسال ACSI ال‌جی توانسته جایگاه نخست را به خودش اختصاص بدهد و امتیاز چشمگیر ۸۳ را به ثبت برساند که نسبت به سال گذشته مقدار قابل‌توجه ۴ عدد افزایش داشته است. تلویزیون‌های ال‌جی همواره در زمینه‌های مختلف از جمله دوام، پیکربندی داخلی، طراحی بیرونی و همچنین پوشش ضمانت در حد عالی بودند.

در بخش لوازم‌خانگی نیز ال‌جی برای دومین سال متوالی توانسته رتبه نخست را کسب کند. ال‎‌جی تنها تولیدکننده‌ای است که در سال گذشته امتیازش در محدوده ۸۰ تا ۹۰ بوده است. امسال نیز ال‌جی امتیاز ۸۲ را دریافت کرده که بالاترین میزان رضایت است و نسبت به سال گذشته یک عدد  افزایش داشته است.

ال‌جی گام‌های بلندی را برای همسو کردن دیدگاه خودش با فناوری پایدار و دوستدار محیط‌زیست انجام داده است. وزارت انرژی ایالات متحده نیز مجموعه‌ای از پیشنهادها را ارائه کرده که هدف از آن‌ها اجرای مقررات و استانداردهای کاهش مصرف آب و برق است و تولیدکنندگان را ترغیب می‌کند تا بهره‌وری انرژی لوازم‌خانگی خودشان را افزایش بدهند. در میان این تلاش‌ها نیز ال‌‎جی خودش را ملزم به مشارکت فعال در حفظ محیط‌زیست می‌داند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید