۱۳ مهر ۱۴۰۲

استقبال ال‌جی از رویداد Frieze London 2023 با نمایش ویدیوهای جذاب در نمایشگرهای OLED

ال‌جی الکترونیکس (LG) با به نمایش در آوردن ویدیوهایی جالب و جذاب روی صفحه‌نمایش الکترونیکی بزرگ و OLED خودش در میدان پیکادلی لندن به استقبال رویداد فریز لندن ۲۰۲۳ (Frieze London 2023) رفته است، رویدادی که از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ اکتبر برگزار می‌شود.

این ویدیو اثری از هنرمند رسانه‌ای مشهور جهانی یعنی QUAYOLA است و باغ تابستانی (Summer Garden) نام دارد و با به نمایش درآوردن زیبایی مناظر طبیعی باغ نقاش امپرسیونیست کلود مونه توانسته توجه‌ها را به خودش جلب کند.

ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه فریزر لندن ۲۰۲۳ نیز سالن و غرفه خودش تحت عنوان LG OLED Lounge را دایر کرده است که آثار هنری بسیار برجسته و درخشانی از هنرمندان چیره‌دست جهانی را در تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی خودش به نمایش خواهد گذاشت. تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی ال‌جی با توجه به کیفیت تصویری که از فناوری پردازش تصویری اختصاصی این شرکت به دست آمده است، انتخابی ایده‌آل برای به نمایش درآوردن زیبایی‌های طبیعت همچون گل‌های زیبای در حال شکوفا شدن و درختان تماشایی است چراکه آن‌ها را به بسیار واقعی نشان می‌دهد.

ال‌جی الکترونیکس در ماه گذشته میلادی به‌عنوان اولین شریک رسمی فریز در رویداد فریزر سئول (Freeze Seoul) شرکت کرد و OLED Art Project خودش را به نمایش گذاشت، پروژه‌ای که همکاری فناوری و هنر را به نمایش می‌گذارد و در آن آثار هنری استاد کیم هوای کی در تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی ال‌جی به نمایش درآمدند. با حضور ال‌جی در رویدادهای فریز، انتظار می‌رود که هنرمندان و همچنین مشتریان به کیفیت تصویر منحصربه‌فرد تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی ال‌جی توجه بیشتری بکنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید