۰۸ فروردین ۱۴۰۲

یادگیری و آموزش در خانه با پلتفرم MasterClass در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی

در ماه جاری، دارندگان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی می‌توانند در سراسر جهان به پلتفرم MasterClass دسترسی داشته باشند، پلتفرمی آنلاین که در آن هر کسی می‌تواند از بهترین افراد جهان در طیف گسترده‌ای از موضوعات بیاموزد. همین نیز به مشتریان ال‌جی اجازه می‌دهد تا مستقیما روی صفحه نمایش بزرگ خانه خودشان به این پلتفرم دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن MasterClass در فروشگاه Content Store ال‌جی روی تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی مجهز به webOS 4.0 (تلویزیون‌های ۲۰۱۸) تا تلویزیون‌های تازه ارائه شده در سال ۲۰۲۳ میلادی در دسترس است و به آسانی می‌توان با فرمان صوتی به این اپ متصل شد.

کاربران اپلیکیشن مسترکلس (MasterClass) قادر خواهند بود تا از بیش از ۱۸۰ مربی و کلاس در موضوعات مختلف همچون هنر و سرگرمی، تجارت، طراحی و مد، ورزش و بازی و همچنین نویسندگی اطلاعات زیادی را کسب کنند و این به معنای آن است که برای هر نیاز و علاقه‌ای یک کلاس وجود دارد. بیننده‌ها می‌توانند از طریق این اپلیکیشن، اطلاعات زیادی درباره آشپزی از روی چوی یاد بگیرند، از الین ولتروث مواردی درباره تقویت حرفه خود بیاموزند و همچنین با نحوه مذاکره با گروگان‌گیرها از طریق صحبت با مذاکره‌کننده سابق اف‌بی‌آی کریس واس آشنا شوند.

مشترکین جدید و مشتاق اپلیکیشن مسترکلس نیز می‌توانند با توجه به سبک زندگی خودشان، سرعت آموزش را تنظیم کنند و به عنوان مثال، دروس را به صورت تکه‌های کوچک در بیاورند به طوریکه هر کلاس حدود ۲۰ درس ویدیویی به طور متوسط ۱۰ دقیقه‌ای داشته باشد. جلوه‌های سینمایی و نمایش‌های کلوزآپ نیز سبب می‌شوند تا بیننده احساس کند که با آموزش‌دهنده‌ها تعامل دارد. برای کسانی که به دنبال یادگیری از طریق انجام دادن هستند نیز اپلیکیشن مسترکلس یک برنامه درسی ساختاریافته ارائه می‌دهد که در آن، اعضا می‌توانند آستین‌ها را بالا بزنند، دست به کار شوند و مهارت‌های معناداری را از طریق راهنمایی‌های گام به گام مربیان کلاس جهانی و جامعه فعال هم سن خود بیاموزند.

ال‌جی با اضافه کردن اپلیکیشن مسترکلس به تلویزیون‌های هوشمند خودش، تعهدش نسبت به ارائه تجربه‌های سرگرمی خانگی همه‌کاره‌تر را نشان داده است، تجربه‌هایی که همه ترجیحات، نیازها و علایق منحصربه‌فرد مصرف‌کنندگان را در بر می‌گیرد و این در حالی است که سرویس‌های آموزشی جدیدی نیز در اواخر سال جاری میلادی راه‌اندازی خواهند شد.

تلویزیون‌های LG OLED در سال ۲۰۲۳ میلادی دهمین سالگرد خود را جشن گرفتند و همین نیز نشان از پیشگام بودن آن‌ها در بازارهای ممتاز هستند و در عین حال نیز تمجید بسیاری از روزنامه‌نگاران و کارشناسان صنعت را بدست آوردند. تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی ال‌جی مترادف با کیفیت تصویر خارق‌العاده، رنگ‌های پر جنب و جوش و دقیق و همچنین سیاهی عمیق است به طوریکه تصاویر را به طور قابل‌توجهی واقعی و زنده نشان می‌دهد. همین نیز سبب شده تا این تلویزیون‌ها در بین سازندگان و استودیوها از محبوبیت زیادی برخوردار باشند. شرکت ال‌جی متعهد به کاوش در فرصت‌های گسترده و جدیدی است که با فناوری خودنوردِه ارائه می‌کند، فناوری‌ای که یک دهه جدید از رهبری و نوآوری را برای تلویزیون‌های ال‌جی به ارمغان خواهد آورد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید