۰۷ فروردین ۱۴۰۲

حمایت مدیر عامل ال‌جی از شهر بوسان برای برگزاری نمایشگاه World Expo 2030

نمایشگاه جهانی یا World Expos برای اولین بار در سال 1851 میلادی در شهر لندن شکل گرفت و در آنجا نمایشگاه‌‌های بزرگی دایر شدند. این نمایشگاه یک گردهمایی جهانی از کشورهای مختلف به شمار می‌رود که در راستای رسیدگی به چالش‌های مبرم زمانه ما است. این رویداد عظیم هر پنج سال یکبار برگزار می‌شود و یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های جهانی است که به طور موثری بین دولت‌ها، شرکت‌ها، سازمان‌های بین‌المللی و شهروندان پل ارتباطی برقرار می‌کند.

در سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی، شهر بندری بوسان در کره جنوبی به صورت رسمی پیشنهاد خودش برای میزبانی نمایشگاه جهانی ۲۰۳۰ با موضوع «تغییر دنیای ما، حرکت به سمت آینده‌ای بهتر» را ارائه کرد. در اواخر سال جاری میلادی و پس از اینکه همه پیشنهادها به دفتر بین‌المللی نمایشگاه‌ها (BIE) برسد و ۱۷۱ کشور عضو آن‌ها را تجزیه و تحلیل و رأی گیری کنند، سرانجام میزبان رویداد بعدی مشخص خواهد شد.

ویلیام چو مدیر عامل شرکت ال‌جی، در آماده‌سازی برای بازدید سازمان BIE از شهر بوسان در ماه آینده، به عنوان نماینده ویژه وزارت امور خانه جمهوری کره جنوبی به چندین کشور آمریکای مرکزی و جنوبی از جمله برزیل و شیلی سفر کرده است. او پاسخ مثبتی از دولت‌های هر دو کشور گرفته و حمایت آن‌ها از پیشنهاد بوسان برای میزبانی نمایشگاه جهانی ۲۰۳۰ را دریافت کرده است.

آقای چو سفر خودش را به آمریکای لاتین از برزیل و در تاریخ ۱۳ مارس سال جاری میلادی آغاز کرد و در این سفر خودش با اعضای کنگره ملی برزیل، از جمله سناتور رودریگو پاچکو ملاقات کرد تا درباره ویژگی‌های منحصربه‌فرد بوسان زیبا که آن را به بهترین نامزد برای میزبانی نمایشگاه جهانی ۲۰۳۰ تبدیل می‌کند، صحبت کرده است. مدیر عامل شرکت ال‌جی همچنین حدود ۷۰ چهره کلیدی از جمله ۱۵ نماینده کنگره برزیل را به سفارت کره در برزیل دعوت کرد تا اهمیت و تمایل کره جنوبی برای میزبانی نمایشگاه جهانی ۲۰۳۰ در بوسان را با آن‌ها به اشتراک بگذارد.

آقای چو در صحبت‌های خودش گفته:

«بوسان یک شهر هوشمند و سازگار با محیط زیست است که برخی از نوآورانه‌ترین فناوری‌ها برای رشد بشتریت را دارد.»

روز بعد، مدیر عامل چو در ادامه سفرش از شیلی دیدن کرد و در آنجا با کلودی سانهوئاز وزیر روابط اقتصادی بین‌‌الملل و سباستین گومز مدیر کل امور اقتصادی دو جانبه در معاونت امور اقتصادی بین‌المللی شیلی ملاقات کرد و درخواست بررسی و حمایت آن‌ها از پیشنهاد بوسان برای میزبانی را داشت.

مدیر عامل چو در طول گفتگوهای خودش با رهبران محلی، وضعیت کره را به عنوان قدرت برجسته و تحول بوسان به یک مرکز حمل و نقل و لجستیک در شرق آسیا و همچنین شهری مملو از فرهنگ غنی، سرگرمی و زیرساخت‌های گردشگری جهانی شرح داده است.

مدیر عامل شرکت ال‌جی در حین گشت و گذار در بازارهای کلیدی سراسر جهان، جلساتی را با مقامات دولتی محلی برگزار کرد تا درباره رهکارهایی برای گسترش همکاری ال‌جی با شرکت‌های بومی صحبت کند. این موضوع در سفرهای اخیر وی به آمریکای مرکزی و جنوبی نیز رخ داده است، جایی که او از شرکت‌های تابعه محلی و کمپانی‌های تولید دیدن کرد و به بررسی استراتژی‎های تجاری پرداخت.

ال‌جی که مقر آن در کره جنوبی است، تعهد قوی خودش برای حمایت از پیشنهاد بوسان برای میزبانی را با فرستادن گروهی ویژه به رهبری مدیر عامل خودش نشان داده است. این شرکت از زمان ارائه پیشنهاد به طور فعال در فعالیت‌های متعدد شرکت کرده تا شهر بوسان را برای میزبانی نمایشگاه جهانی ۲۰۳۰ تبلیغ کند. این در حالی است که مدیر عامل ال‌جی در سفرهای قبلی خودش به تانزانیا، ساحل عاج و اتیوپی نیز خواستار حمایت از پیشنهاد میزبانی شهر بوسان شده است.

این شرکت همچنین ویدیوهای تبلیغاتی بوسان را را در نمایشگرها و بیلبوردهای ال‌جی در سراسر جهان به نمایش در آورده است. در کره، این ویدیوها در فرودگاه بین‌المللی Gimpo و Gimhae و همچنین هتل Grand InterContinental Seoul Parnas به نمایش در آمدند. شرکت ال‌جی امیدوار است تلاش‌های تبلیغاتی‌اش به موفقیت‌آمیز بودن بوسان در مناقصه نمایشگاه جهانی منجر شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید