۰۶ آذر ۱۴۰۲

آخرین تلاش ال‌جی برای حمایت از نمایشگاه جهانی بوسان در شهر پاریس

در تاریخ ۲۸ نوامبر سال جاری میلادی، کشورهای عضو دفتر نمایشگاه‌های بین‌المللی (BIE) برای یک‌صد و هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان گرد هم می‌آیند، مجمعی که در پاریس فرانسه برگزار می‌شود تا در آن، کشور میزبان نمایشگاه جهانی ۲۰۳۰ (World Expo 2030) را انتخاب کنند.

یکی از سه کشوری که در حال تلاش برای به دست آوردن این میزبانی است، کره جنوبی است و شهر بندری بوسان آن نیز به‌عنوان بهترین شهر برای میزبانی از نمایشگاه جهانی تحت موضوع تحول دنیای ما و حرکت به سوی آینده‌ای بهتر (Transforming Our World, Navigating Toward a Better Future) پیشنهاد شده است.

ال‌جی که دفتر مرکزی‌اش در کره جنوبی است، متعهد به حمایت از پیشنهاد بوسان برای میزبانی این رویداد جهانی است. پیش از معرفی نهایی شهرهای کاندید در تاریخ ۲۸ نوامبر، این شرکت اتوبوس‌های بزرگ دو طبقه ال‌جی خود را در اطراف شهر پاریس به راه انداخته که روی آن‌ها تصاویری وجود دارند و پیشنهاد بوسان برای میزبانی نمایشگاه جهانی ۲۰۳۰ را تبلیغ می‌کنند.

اتوبوس‌ها به‌عنوان سفیران متحرک برای تبلیغ جذابیت و زیبایی شهر بوسان نه‌تنها به مقامات کلیدی از اعضای BIE بلکه به گردشگران سراسر جهان عمل می‌کنند. تا ۲۹ نوامبر، اتوبوس‌ها در اطراف محل برگزاری مجمع عمومی و همچنین در مسیرهای دایره‌ای در اطراف حومه پاریس تردد خواهند کرد.

از سال ۲۰۲۲، شرکت ال‌جی به طور فعال پیشنهاد بوسان برای نمایشگاه جهانی ۲۰۳۰ را در رویدادهای مختلفی همچون Amundi Evian Championship در ماه ژوئیه تبلیغ کرده و همچنین مجموعه‌ای از فیلم‌های الهام‎‌بخش را روی نمایشگرهای محبوب خودش در سراسر جهان پخش کرده است.

با فعال کردن ناوگان اتوبوس‌های تبلیغاتی تا زمان معرفی نام شهر میزبان، ال‌جی تعهد کامل خودش نسبت به ترویج پیشنهاد بوسان برای میزبان نمایشگاه جهانی ۲۰۳۰ را نشان می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید