۰۷ مرداد ۱۴۰۲

ال‌جی در مسابقات گلف آموندی اویان از بوسان برای میزبانی نمایشگاه جهانی 2030 حمایت کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) از دومین شهر بزرگ کره جنوبی یعنی شهر بوسان برای میزبانی نمایشگاه جهانی 2030 (World Expo 2030) حمایت کرده و این حمایت خودش را به‌تازگی در مسابقات قهرمانی گلف آموندی اویان (Amundi Evian Championship 2023) نشان داده است که یکی از پنج تورنومنت LPGA (انجمن حرفه‌ای گلف بانوان) است.

ال‌جی از سال 2017 میلادی به‌عنوان حامی رسمی از این رویداد معتبر حمایت کرده است. این مسابقات به‌تازگی شروع شده‌اند و تا 30 ژوئیه نیز در باشگاه گلف اویان ریزورت در فرانسه ادامه خواهند داشت.

ال‌جی در تلاش برای ادامه دادن مأموریتش برای حمایت از پیشنهاد بوسان برای میزبانی از نمایشگاه جهانی ۲۰۳۰، ویدئوهای تبلیغاتی را در طی مسابقات قهرمانی آموندی اویان به نمایش در آورده بود. سال گذشته نیز در طول مسابقات فعالیت‌های تبلیغاتی ال‌جی برای حمایت از پیشنهاد بوسان به چشم می‌خورد. مجمع عمومی دفتر بین‌المللی نمایشگاه‌ها (BIE) در پایان سال در فرانسه تشکیل خواهد شد تا شهر میزبانی نمایشگاه جهانی ۲۰۳۰ را تعیین کنند.

در بخشی از مسیر گلف که به‌عنوان LG SIGNATURE Hole معروف است، بنرهایی از محصولات و برند ال‌جی سیگنچر برای تماشاگران مسابقات به نمایش گذاشته شده‌اند. علاوه بر این، بازیکنانی که بتوانند با یک ضربه در آنجا توپ را به حفره بفرستند، جایزه بزرگ محصولات ممتاز ال‌جی سیگنچر از جمله تلویزیون LG SIGNATURE OLED 8K را دریافت خواهند کرد.

به‌عنوان بخشی از فعالیت‌های حمایت مالی، انبار شراب ال‌جی سیگنچر نیز در منطقه تجربه محصولات ال‌جی سیگنچر به نمایش گذاشته می‌شود و این در حالی است که تلویزیون LG SIGNATURE OLED 8K نیز در لابی هتل رویال قرار دارد که شرکت‌کنندگان و حاضرین در این مسابقات را با تصویر کیفیت برتر خودش شگفت‌زده می‌کند.

ویدئوی Live beyond این شرکت نیز از طریق کانال‌های اجتماعی رسمی ال‌جی سیگنچر رونمایی شد و از ۲۶ ژوئیه در بیلبوردهای بزرگ در باشگاه گلف اویان ریزورت به نمایش گذاشته شده است. این ویدئو فلسفه برند ال‌جی سیگنچر در تجربه زندگی به‌عنوان هنر را به تصویر می‌کشد و تم تبلیغاتی جدیدی را معرفی می‌کند و در عین حال، مسابقات قهرمانی آموندی اویان را تبلیغ می‎‌کند.

ال‌جی به طور مداوم فرهنگ و تعهدات هنری خود را تبلیغ می‌کند و ارزش متمایز ال‌جی سیگنچر را به اشتراک می‌گذارد که ارزش هنری را با فناوری نوآورانه هماهنگ کرده و نقاط تماس با مشتریان را گسترش می‌دهد. ماه گذشته، ال‌جی حامی اجرای باله «دریاچه قو» ساخته استاد ارجمند باله آنجلین پرلیوکاج در مرکز هنری ال‌جی سئول بود.

لی جئونگ سوک رئیس مرکز بازاریابی جهانی ال‌جی الکترونیکس در همین رابطه اظهار داشته:

«از طریق مسابقات قهرمانی گلف آموندی اویان، مسابقاتی که در آن برترین بازیکنان جهان گردهم می‌آیند، ال‌جی سیگنچر به طور مؤثری مفهوم Live beyond را تبلیغ می‌کند. این شرکت به تلاش‌های بازاریابی ممتاز خودش برای ارتباط بیشتر با مشتریان ادامه خواهد داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید