۲۴ آبان ۱۴۰۲

ال‌جی میزبان مسابقات گلف LG Signature Players Championship شد

مسابقات LG SIGNATURE Players Championship مسابقاتی از انجمن گلف حرفه‌ای کره (KPGA) است که به میزبانی ال‌جی الکترونیکس در ماه نوامبر سال 2023 برگزار شده است.

این مسابقات به مدت چهار روز در باشگاه گلف Seowon Valley Country در پاجو برگزار شده بود و مجموع مبلغ جوایز آن ۱.۳ میلیارد وون بود که جایزه قهرمانی آن نیز ۲۵۰ میلیون وون بوده است. این آخرین تورنمنت فصل ۲۰۲۳ به شمار می‌رفت که در آن، ۷۰ بازیکن برتر در رده‌بندی کلی تور کره KPGA شرکت کردند.

ال‌جی الکترونیکس یک بخش نمایشگاهی را برای تلویزیون ۹۷ اینچی LG SIGNATURE OLED M ، اولین تلویزیون OLED بی‌سیم و بزرگترین تلویزیون OLED جهان دایر کرده است. علاوه بر این، فضایی برای تجربه صفحه‌نمایش قابل‌حمل LG StandbyMe Go نیز در اینجا وجود داشته است.

ال‌جی الکترونیکس تصمیم گرفت تا تمام عواید حاصل از این تورنمنت از جمله فروش بلیت و کمک‌های مالی حاصل از آن را به همسایگان و جوامع بومی نیازمند بدهد. این در حالی است که تلویزیون ۷۷ اینچی OLED ال‌جی نیز به بازیکنانی داده شد که می‌توانستند توپ را به حفره‌های ۲، ۸ و ۱۷ بفرستند.

ال‌جی الکترونیکس از سال ۲۰۲۰ میلادی میزبان مسابقات LG Signature Players Championship بوده است و هدف از این کار نیز ترویج ارزش متمایز شرکت ال‌جی سیگنچر است، شرکت لوازم خانگی فوق ممتاز که ارزش هنری و فناوری نوآورانه را با هم ترکیب می‌کند. در خارج از کره نیز این شرکت از سال ۲۰۱۷ رسماً اسپانسر مسابقات The Amundi Evian Championship بوده که یکی از پنج تورنمنت بزرگ گلف زنان در جهان به شمار می‌رود.

ال‌جی الکترونیکس کمپین‌های بازاریابی مختلفی را از طریق برند LG Signature چه در داخل کره و چه در بازارهای بین‌المللی پیش می‌برد و همان‌طور که انتظار می‌رفت، این تورنمنت به تبلیغ برند ال‌جی سیگنچر پرداخت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید