۲۵ آبان ۱۴۰۲

ال‌جی جوایز متعددی را در مراسم جوایز نوآوری CES 2024 به دست آورد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌خاطر برتری فناوری و طراحی جدیدترین راهکارهای سبک زندگی خودش شناخته شده و بیش از ۳۰ جایزه را در مراسم جوایز نوآوری CES 2024 در بخش‌های لوازم‌خانگی، سرگرمی خانگی و تجارت B2B به دست آورده است که شامل دو جایزه بهترین نوآوری برای تلویزیون‌های OLED ال‌جی می‎‌شود.

مراسم جوایز نوآوری CES هر ساله توسط انجمن فناوری مصرف‌کننده (CTA) که سازمانی پشت مراسم CES است، برگزار می‌شود و خود CES نیز بزرگترین نمایشگاه سالانه لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان است. این مراسم جوایز نوآوری به تحسین و ستایش محصولات و خدمات مصرفی نوآورانه می‌پردازد که در بسیاری از دسته‌های دستگاه و فناوری هستند.

از میان ۳۳ جایزه مراسم CES Innovation Awards که در رویداد CES 2024 به ال‌جی اهدا خواهد شد، ۱۵ جایزه به تلویزیون‌های ال‌جی داده می‌شود و شامل ۱۲ جایزه برای تلویزیون‌های LG OLED است و همین نیز باعث می‌شود تا امسال نیز دوازدهمین سال متوالی باشد که تلویزیون‌های خود نوردِه این شرکت موفق به کسب جایزه نوآوری CES شدند.

ال‌جی به‌عنوان شرکتی پیش‌گام و خالق اصلی تلویزیون‌های OLED سال به سال نوآوری در تلویزیون‌های ممتاز را بازتعریف می‌کند. امروز، ال‌جی گسترده‌ترین مجموعه تلویزیون‌های OLED از اندازه‌های صفحه‌نمایش ۴۲ تا ۹۷ اینچی را ارائه می‌دهد که هر کدام فاکتورهای منحصربه‌فرد و نوآورانه‌ای دارند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی به دلیل کیفیت تصویر استثنایی‌شان توسط مشتریان تحسین شدند، کیفیتی که رنگ‌های پر جنب‌وجوش و دقیق، مشکی عمیق و کنتراست بی‎‌نهایت را ارائه می‌کند.

از میان نوآوری‌های جدید سرگرمی خانگی ال‌جی نیز LG Soundbars، اسپیکرهای قابل حمل LG XBOOM و همچنین اپلیکیشن‌های LG Smart TV توانستند مورد توجه قرار بگیرند. محصولات لوازم‌خانگی ال‌جی که امسال مورد تقدیر قرار گرفتند نیز شامل لباسشویی خشک کن LG SIGNATURE می‌شود. محصولات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی نیز شامل مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear، مانیتور LG SMART، لپ‌تاپ‌های LG gram و همچنین ربات خدماتی LG CLOi نیز در این مراسم جوایز مورد تقدیر قرار گرفتند.

لیست کامل و جزئیات دریافت‌کنندگان جوایز نوآوری CES 2024 قرار است در نمایشگاه CES 2024 در تاریخ ۷ ژانویه سال آینده میلادی اعلام شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید