۲۷ آبان ۱۴۰۲

ال‌جی با سیستم webOS Hub 2.0S تجارت پلتفرم خود را گسترش می‌دهد

ال‌جی الکترونیکس (LG) اعلام کرده که سیستم webOS Hub 2.0S برای برندهای ثالث که در ماه سپتامبر سال جاری میلادی برای تلویزیون‌ها منتشر شده بود، گسترش پیدا می‌کند و از این ماه نیز شامل مانیتورهای هوشمند خواهد بود. این کار در پاسخ به نیاز بازار در حال گسترش تلویزیون‌های هوشمند و همچنین تعداد فزاینده خانواده‌های تک‌نفره است. در حالی که تلویزیون‌های هوشمند برای خانواده‌های بزرگ عرضه می‌شوند، روند روبه‌رشد خانواده‌های تک‌نفره سبب شده تا تقاضای قابل‌توجهی برای مانیتورهای هوشمند شکل بگیرد و همین نیز سیستم webOS Hub 2.0S را که هم راحتی و هم تنوع زیادی از محتوا را ارائه می‌کند، به انتخابی عالی برای صفحه‌نمایش‌های کوچک‌تر تبدیل می‌کند.

سیستم جدید webOS Hub 2.0S سازگاری سخت‌افزاری بیشتری را ارائه می‌دهد و در دسترس بودن خودش را فراتر از تلویزیون‌های هوشمند گسترش می‎‌دهد و می‌تواند گزینه‌های بیشتری را برای برندهای شخص ثالث و برای ارائه یک تجربه کاربری قابل تنظیم ارائه کند.

جدیدترین بخش اضافه شده به صفحه رابط کاربری اصلی سیستم webOS Hub 2.0S، گزینه Card App Home Hub & Music است که با یک کلیک می‌توانید به خدمات فراوانی دسترسی داشته باشید. با دارا بودن داشبورد اکوسیستم خانه هوشمند، کاربران می‌توانند قابلیت‌های کنترل را با نظارت بر وضعیت دستگاه پشتیبانی برای تلویزیون‌ها و دستگاه‌های مبتنی بر اینترنت اشیا سفارشی کنند.

سیستم webOS Hub 2.0S برای پاسخگویی به طیف متنوعی از نیازهای کاربران طراحی شده و خدمات جامعی با امکانات متنوع را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند به‌راحتی از اپلیکیشن‌های محبوبی همچون Spotify یا موسیقی ذخیره شده در درایو USB از طریق ویژگی Card App Music به موسیقی‌های متنوعی دسترسی داشته باشند.

عملکردهایی همچون Remote PC نیز دسترسی آسان به محتوا برای کار ترکیبی را ممکن می‌سازد و مطمئن می‌شود که کاربران گذار یکپارچه‌ای بین کامپیوترها یا لپ‌تاپ‌ها داشته باشند. این پلتفرم با پشتیبانی از دوربین‌های USB، ویدیو کنفرانس و تماس ویدیویی راحتی را امکان‌پذیر می‌کند و با یک تجربه تناسب اندام در خانه، بهره‌وری را بیشتر می‌کند.

این سیستم برای ارائه خدمات به دانش‌آموزان و متخصص‌های شاغل نیز دسترسی راحت به سرویس‌های آنلاین همچون نتفلیکس و یوتیوب را امکان‌پذیر می‌کند. سازگاری با Apple Home و همچنین Apple AirPlay نیز به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی و به‌صورت ایمن لوازم جانبی خانه هوشمند خود را کنترل کنند و با استفاده از دستگاه‌های اپل خود، فیلم، موسیقی، بازی و عکس‌ها را بدون زحمت پخش کنند.

ال‌جی با تأیید خدمات استثنایی و تطبیق‌پذیری بی‌نظیر خودش، در سه سال گذشته با ادغام webOS Hub با محصولات مختلف شخص ثالث و با بیش از ۳۰۰ برند دیگر، حضور خودش در بازار را بسیار تقویت کرده است.

به دنبال موفقیت این رویکرد شرکت، ال‌جی پلتفرم webOS Hub را به طیف گسترده‌تری از تلویزیون‌ها و مانیتورهای هوشند گسترش داده و حضورش در این صنعت را تقویت کرده و متعهد است تا دسترسی یکپارچه‌ای را به تجربیات webOS Hub در دستگاه‌های مختلف به ارمغان بیاورد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید