۲۷ آبان ۱۴۰۲

تیم بیسبال LG Twins پس از ۲۹ سال قهرمان لیگ کره جنوبی شد

بیسبال در کره جنوبی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها شناخته می‌شود و در حقیقت، فراتر از یک ورزش است و طرفداران وفادار را به ورزشگاه‌ها می‌کشاند تا تیم محبوب خودشان را تشویق کنند. لیگ بیسبال کره جنوبی (KBO) شامل ۱۰ تیم است که یکی از آن‌ها تیم بیسبال LG Twins نام دارد. فصل لیگ بیسبال کره جنوبی هر ساله با قهرمانی‌ای به پایان می‌رسد که به‌عنوان Korean Series شهرت دارد.

در تاریخ 13 نوامبر سال جاری میلادی،‌ تیم بیسبال شرکت ال‌جی که LG Twins نام دارد، توانست پس از ۲۹ سال به قهرمانی در Korean Series دست پیدا کند. این باشگاه بیسبال در سال ۱۹۸۲ میلادی توسط شرکت Munhwa Broadcasting تأسیس شده بود و در سال ۱۹۸۹ میلادی نیز شرکت ال‌جی آن را خریداری کرد و نام آن را به LG Twins تغییر داد. سال پس از آن نیز تیم LG Twins توانست اولین قهرمانی Korean Series دست پیدا کند و در سال ۱۹۹۴ میلادی نیز دومین قهرمانی را کسب کرد. حالا فصل 2023 KBO League به پایان رسیده و تیم بیسبال ال‌جی پس از نزدیک به سه دهه بار دیگر قهرمان این مسابقات شده و تعداد قهرمانی‌های خودش را به عدد سه رسانده است.

ال‌جی به منظور جشن گرفتن این پیروزی نمادین و تاریخی نیز اعلام کرده که در ماه نوامبر سال جاری میلادی رویدادهای مختلفی را برای طرفداران و مشتریان برپا می‌کند تا بتوانند به طور کامل به ستایش تلاش‌های بازیکنان تیم و اشتیاق بسیار زیاد طرفداران بپردازد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید