۲۲ آبان ۱۴۰۲

ال‌جی محصولات LG Object Collection با طراحی Moooi را عرضه کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) با اضافه کردن طراحی منحصربه‌فرد Moooi به محصولات Objet Collection خودش توانسته تجربه سبک زندگی متفاوتی با لوازم‌خانگی با کیفیت و زیبا را به مشتریان ارائه بدهد.

شرکت Moooi برند سبک زندگی متمایزی است که به‌خاطر محصولاتی با طرح‌هایی یادآور آثار هنری شهرت دارد و شامل لامپ‌های خرگوش شکل و اسبی در اندازه واقعی با آباژور است.

ال‌جی الکترونیکس از سال گذشته همکاری خودش را با این شرکت گسترش داده و برای اولین بار نیز در نمایشگاه جهانی طراحی Milan Design Week آثاری را با ترکیب محصولات LG Objet Collection و طراحی Moooi ارائه کرد.

ال‌جی الکترونیکس با دقت دو نوع محصول را از همکاری‌اش با این شرکت انتخاب کرده که شامل تلویزیون لایف استایل OLED TV Pose و دستگاه تهویه هوای رومیزی Aero Furniture می‌شود و برای اولین بار نیز آن‌ها را تحت نسخه Moooi در بازار داخلی کره جنوبی عرضه کرده است. این محصولات از طرح‌های معروف شرکت Moooi استفاده کرده‌اند، طرح‌هایی که به زیبایی حیوانات مختلف را به تصویر می‌کشند.

تلویزیون LG OLED Objet Collection Posé Mooi Edition یک تلویزیون لایف‌استایل به شمار می‌رود که با طراحی منحنی بدنه و پنل خودش برجسته است، طراحی‌ای که وقتی از پهلو به آن نگاه کنید، شبیه به شکل U است. طراحی Moooi به پارچه زیر و پشت صفحه‌نمایش اضافه شده تا بدون توجه به مکانی که این تلویزیون در آن قرار دارد، فضایی بسیار زیبا و تماشایی را ایجاد کند.

می‌توانید پشت محصول را با لوازم دیگری همچون کارت پستال یا عکس تزیین کنید یا اینکه سیم برق را در داخل پایه مخفی کنید تا وقتی این تلویزیون در وسط اتاق نشیمن قرار دارد، تمیز و شیک به نظر برسد. این محصول با رونمایی‌اش در سال گذشته، تجربه سبک زندگی جدیدی را ارائه کرد که کلیشه‌های معمول نصب تلویزیون را از بین برد و در رویدادهای Red Dot Design و IDEA توانست جوایز متعددی را کسب کند.

ال‌جی الکترونیکس از طراحی Moooi در دستگاه تصفیه هوای مدل مبلمان خودش به نام LG PuriCare Objet Collection Aero Furniture نیز استفاده کرده که زیبایی مجللی دارد و فضای نصب را زیبا می‌کند و عملکرد متفاوتی را ارائه می‌دهد.

پایین این محصول به شکل استوانه‌ای است که هوا را به‌صورت ۳۶۰ درجه مکش می‌کند و این در حالی است که می‌توان میز بالایی آن را به‌صورت گرد یا بیضی شکل انتخاب کرد. شارژ بی‌سیم و روشنایی نیز به بالا و پایین محصول اضافه شدند. امسال این محصول توانست جوایزی را در مراسم iF Design Award، مراسم Red Dot Design Award و IDEA دریافت کند و به‌خاطر طراحی برجسته‌اش تحسین شد که به‌خوبی با هر فضای خانه‌ای از جمله اتاق خواب یا اتاق مطالعه تطبیق پیدا می‌کند.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید