۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

همکاری ال‌جی با Moooi در Milan Design Week 2024

ال‌جی الکترونیکس (LG) در همکاری با برند سبک زندگی هلندی Moooi نمایشگاه «یک زندگی فوق‌العاده» (A Life Extraordinary) را در هفته طراحی میلان (MDW) سال ۲۰۲۴ ارائه کردند، نمایشگاهی که از ۱۶ تا ۲۱ آوریل برگزار شده بود. این نمایشگاه تلفیقی از زیبایی‌شناسی جسورانه و فناوری پیشرفته است، جایی که لوازم‌خانگی نوآورانه ال‌جی با طراحی‌های متمایز و اشیای داخلی برند Moooi ترکیب می‌شوند و به همراه یکدیگر نمایشی خیره‌کننده از زندگی پیچیده در خانه را نشان می‌دهند.

نوآوری در لوازم‌خانگی به‌عنوان Objet d’Art

تجمل خلاقانه Moooi بلافاصله در هر کدام از نمایش‎‌های جذاب و زیبای این نمایشگاه به چشم می‌آید که باعث می‌شود تا این نمایشگاه به‌یادماندنی باشد. مبلمان، نورپردازی، الگوها و لوازم جانبی داخلی این شرکت هلندی کاملاً با طیف وسیعی از لوازم‌خانگی شیک و ممتاز ال‌جی ست شده‌اند. از جمله آن‌ها نیز می‌توان به تصفیه‌کننده هوا PuriCare AeroFurniture، یخچال فریزر InstaView با حالت MoodUP، سیستم مدیریت لباس Styler و مراقبت از کفش Styler ShoeCase اشاره کرد. محصولات پیشرفته ال‌جی و طراحی‌های خلاقانه برند Moooi نه‌تنها راحتی و آسانی را ارائه می‌کنند بلکه مجموعه‌ای هماهنگ از لحاظ بصری را نشان می‌دهند که می‌تواند فوراً با هر فضای داخلی تطبیق شود و آن را ارتقا بدهد.

لوازم‌خانگی ال‌جی با الگوهای انحصاری Moooi

به دنبال همکاری بسیار موفق در سال گذشته، ال‌جی در حال معرفی طرح‌های جذاب بیشتری از Moooi برای PuriCare AeroFurniture در نمایشگاه MDW است. الگوهای جدید Silk Bombis این برند که مظهر ظاهر متمایز و زیستگاه کرم ابریشم است، استایل مدرن این تصفیه‌کننده هوا رومیزی ال‌جی را برجسته می‌کند. این الگوها به دکوراسیون اطراف رنگ و لعاب بهتری می‌بخشند و حس سرزندگی را می‌افزایند.

دستگاه LG PuriCare AeroFurniture با فناوری‌های تصفیه‌کنندگی هوای پیشرفته، عملکردهای راحت و شکل فشرده و استوانه‌ای، هوای داخل خانه را تمیزتر می‌کند و همچنین در عین داشتن طراحی کاربردی، سازگار با دکور خانه است. علاوه بر تصفیه هوای ۳۶۰ درجه برای داشتن محیطی سالم‌تر و دلپذیرتر، این دستگاه همچنین دارای حالت نورپردازی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌راحتی محیط اتاق را تغییر دهند تا با حال و هوای آن‌ها یا مناسبتی خاص باشد.

هماهنگی طراحی و فناوری در فضایی خارق‌العاده

نمایشگاه میلان همچنین روی طراحی تکامل یافته و ویژگی‌های متفکرانه لوازم‌خانگی پیش‌گام ال‌جی همانند یخچال فریزر LG InstaView با حالت MoodUP نیز متمرکز شده است. این مدل جدید دارای پنل InstaView است که با نور LED قابل تغییر رنگ روی درب یخچال کار شده است و همچنین یک پنل MoodUP با قابلیت تغییر رنگ نیز در بخش پایانی آن وجود دارد. کاربران می‌توانند از میان ۴۳۸ ترکیب رنگ برای درب فریزر و نور InstaView انتخاب کنند و همین نیز به آن‌ها فضای قابل‌توجهی برای سفارشی کردن ظاهر یخچال و تغییر فضای آشپزخانه می‌دهد.

یکی دیگر از نوآوری‌های لایف‌استایل نشان داده شده در هفته طراحی میلان، LG Styler ShoeCase است. این محصول به کاربران اجازه می‌دهد تا کفش‌های ورزشی مورد علاقه خودشان را طوری به نمایش بگذارند که گویی یک اثر هنری هستند و این کار به لطف میز گردان ۳۶۰ درجه و پنل‌های شفاف آن است. Styler ShoeCase همچنین با حفظ شرایط ایده‌آل برای نگهداری کفش، راهکاری کامل برای مراقبت از کفش ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند جدیدترین Styler ال‌جی را نیز شاهد باشند، یک راهکار مراقبت از لباس با بخار که به طور یکپارچه در نمایشگاه مجلل LG x Moooi به نمایش درآمده است.

لیو جائه چئول رئیس شرکت لوازم‌خانگی و راهکار هوا ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«همکاری ما با Moooi در هفته طراحی میلان تجربه فوق‌العاده‌ای را به ارمغان آورد که در آن، فناوری و طراحی با هم تلاقی داشتند و به طور یکپارچه ادغام شدند. ما با استفاده از بهترین تکنولوژی و طراحی، به ارائه نوآوری‌های پیشرفته متناسب با نیازها و سلیقه هر مشتری ادامه خواهیم داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید