۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ال‌جی در نمایشگاه MDW 2024 لوازم آشپزخانه خودش را به نمایش گذاشت

ال‌جی الکترونیکس (LG) از جدیدترین لوازم آشپزخانه توکار خودش در هفته طراحی میلان (MDW) رونمایی کرد، رویدادی که از تاریخ ۱۶ تا ۲۱ آوریل در شهر میلان ایتالیا برگزار می‌شود. در مرکز نمایشگاه ال‌جی در میلان نیز فر توکار و جدید Signature Kitchen Suite، اجاق گاز القایی و همچنین هود آسانسوری قرار دارند. راهکارهای توکار برجسته این شرکت با طراحی نوآورانه و ممتاز و همچنین ویژگی‌های بسیار راحت، سهولت استفاده و ظرافت بی‌دردسر را به آشپزخانه می‌آورند.

فر توکار Signature Kitchen Suite با فناوری‌های پیشرفته آشپزی

فر توکار ۶۰ سانتیمتری Signature Kitchen Suite با در نظر گرفتن مصرف‌کنندگان اروپایی طراحی شده و در نمایشگاه MDW 2024 به نمایش گذاشته شده است و انواع ویژگی‌های پیشرفته و فناوری‌های هوش مصنوعی را برای ارتقای تجربه آشپزی ارائه می‌دهد. این فر که به فناوری Gourmet AI مجهز است، می‌تواند تشخیص بدهد که کاربر چه چیزی را می‌پزد و به طور خودکار حالت پخت مناسب را از میان ۱۳۰ دستور غذا انتخاب کند. فناوری Gourmet AI همچنین کنترل برشته کردن غذاهایی مانند پیتزا و استیک را فعال می‎‌کند و به طور فعال فرایند پخت و پز را تحت نظر دارد و از طریق برنامه ThinQ به محض اتمام پخت به کاربران اطلاع می‌دهد. به لطف تشخیص ویدیویی، فر هوشمند ال‌جی می‌تواند تنظیمات بهینه را برای غذای در حال آماده‌سازی پیشنهاد بدهد و این در حالی است که نظارت ویدیویی بلادرنگ و ضبط تایم لپس امکان بررسی پیشرفت غذا را با استفاده از برنامه ThinQ ممکن می‌سازد.

فر جدید با بهره‌گیری از ProBake پیشرفته با فناوری اینورتر، گرمای یکنواخت و پخت سریع و کارآمد را با رتبه انرژی A++ ارائه می‌دهد. فناوری نوآورانه ال‌جی فن کانوکشن را به جلو و عقب می‌چرخاند تا از زمان‌های پیش گرم کردن کوتاه‌تر اطمینان حاصل کند و حتی گرم شدن و غذاهای تردتری را هنگام استفاده از حالت Air Fry ممکن سازد. فناوری منحصربه‌فرد InstaView این شرکت راحتی کاربران را بیشتر می‌کند و دیدن داخل فر را به سادگی با دو ضربه زدن به در آن امکان‌پذیر می‌کند.

اجاق گاز القایی منطقه آزاد برای آشپزی راحت و انعاطف‌پذیر

اجاق گاز القایی منطقه آزاد ۹۰ سانتیمتری Signature Kitchen Suite انعطاف‌پذیر بسیار بالایی ارائه می‌کند و استفاده از آن بسیار آسان است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا هر اندازه و نوع ظروفی را مانند تابه‌های پائلا و قابلمه‌های موکا را در هر نقطه از سطح پخت قرار بدهند. این دستگاه جدید می‌تواند موقعیت ظروف را شناسایی کند و نیازی به تنظیم مجدد هنگام جابه‌جایی قابلمه یا ماهیتابه از یک قسمت پخت به قسمت دیگر نیست. علاوه بر این، این فناوری هوش مصنوعی تعبیه شده در اجاق گاز می‌تواند دمای ظروف را تشخیص بدهد و در صورت لزوم به طور خودکار حرارت را کاهش دهد تا از این طریق به هنگام جوشاندن آب یا تهیه سوپ و سس، مواد کمتر به بیرون پاشیده شوند.

محصولات توکار بیشتر برای سبک زندگی متنوع در آشپزخانه

ال‌جی با معرفی هود آسانسوری Signature Kitchen Suite توانسته تنوع محصولات توکار خودش را بیشتر کند. این محصول ۹۰ سانتیمتری که برای ادغام یکپارچه در آشپزخانه‌های جزیره‌ای و میزها ساخته شده است، با شیشه مشکی شیک و طراحی قاب مدرن خودش ظاهری شیک و پیچیده دارد. همچنین تهویه قدرتمندی را فراهم می‌کند و به طور مؤثر بخار و بو را برای یک تجربه آشپزی دلپذیرتر به بیرون هدایت می‌‎کند.

علاوه بر این، ال‌جی مجموعه لوازم توکار خودش را برای بازار اروپا گسترش داده است. همراه با محصولات جدید همانند اجاق گاز القایی ۸۰ سانتیمتری و یخچال‌های ترکیبی توکار و فرها، این شرکت اکنون طیف گسترده‌تری از گزینه‌ها را در میان فرهای خودش ارائه می‌کند. در میان مدل‌های جدید نیز می‌توان به یخچال درب فرانسوی با عرض ۱۲۲ سانتیمتر Signature Kitchen Suite و لوازم خیره‌کننده از سری Transitional اشاره کرد که دسته‌های باریک و نمای بیرونی استیل ضد زنگ با روکش مات مخملی دارند. این شرکت برای کمک به مشتریان در ایجاد زیبایی آشپزخانه، مجموعه‌ای از پرداخت‌های جدید را برای محصولات داخلی ممتاز خود ارائه می‌کند.

لیو جائه چئول رئیس شرکت لوازم خانگی و راهکار هوا ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«ما بسیار هیجان زده هستیم که آخرین نوآوری‌های توکار خود را در هفته طراحی میلان امسال به نمایش بگذاریم و تعهد خود را برای پیشروی روندهای طراحی جدید و برآورده کردن نیازهای متنوع مشتریان اروپایی نشان بدهیم. ال‌جی همچنان به تقویت حضور خودش در اروپا از طریق طیف گسترده‌ای از لوازم توکار ادامه خواهد کرد که عملکرد و راحتی در آشپزخانه را بیشتر می‌کنند.»

بازدیدکنندگان از نمایشگاه MDW 2024 در میلان از ۱۶ تا ۲۱ آوریل می‌توانند جدیدترین محصولات توکار ال‌جی را در غرفه این شرکت در این نمایشگاه شاهد باشند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید