۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کمپین حمایت از گونه‌های در حال انقراض توسط ال‌جی

به مناسب فرا رسیدن روز زمین ۲۰۲۴، ال‌جی الکترونیکس (LG) از یک تجربه آنامورفیک سه بعدی در بیلبورد خودش در میدان تایمز در شهر نیویورک پرده‌برداری کرد که در آن، گونه‌های آسیب‌پذیر و در حال انقراض برجسته شدند. برنامه LG Endangered Species Series که در سال ۲۰۲۴ میلادی اجرا می‌شود، با مشارکت‌هایی از سوی Discovery Education و National Wildlife Federation است و تمرکزش روی آموزش دانش‌آموزان K-12 در زمینه ابتکارات حفاظتی است.

حیوانات سه بعدی مشرف به میدان تایمز

ال‌جی با رونمایی از این بیلبورد پویای خودش در میدان تایمز، کمپین دیجیتالی خارج از خانه (OOH) را به راه انداخته تا محتوای آنامورفیکی را به نمایش بگذارد که برخی از آسیب‌پذیرترین و در معرض خطرترین گونه‌های جهان که نیاز به محافظت مداوم دارند را برجسته می‌کند. گونه‌های مختلف در طول سال برجسته می‌شوند که در همین ابتدا پلنگ برفی نشان داده شده و پس از آن نیز عقاب سرسفید، شیر دریایی گالاپاگوس و گوزن شمالی نیز در اواخر سال نشان داده خواهند شد. این مجموعه هر حیوان را در یک افکت سه بعدی خیره‌کننده به نمایش می‌گذارد به طوری که به نظر می‌رسد خارج از صفحه نمایش قرار دارد.

برنامه Education Program آگاهی زیست محیطی را افزایش می‌دهد

ال‌جی از طریق همکاری با Discovery Education و National Wildlife Federation میزبان یک سری آموزشی K-12 درباره گونه‌های در خطر انقراض مرتبط با سری بیلبوردهای میدان تایمز خواهد بود. این سری به دانش‌آموزان درک عمیق‌تری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد حیوانات در خطر انقراض و نقشی که آن‌ها در حفظ اکوسیستم سالم ایفا می‌کنند، ارائه می‌دهد و در عین حال نیز آنچه که این گونه‌ها را خاص می‌کند را نشان می‌دهد. ال‌جی مطالب برنامه درسی هماهنگ با استانداردهای آموزشی را بین دانش‌آموزان و مربیان سراسر ایالات متحده توزیع خواهد کرد.

نمایشگاه روز زمین Life’s Good

پردیس نوآوری LG Electronics North American در انجلوود کلیفس نیوجرسی میزبان نمایشگاه روز زمین Life’s Good در تاریخ ۲۲ آوریل است. این رویداد به روی عموم باز است و شامل طیف وسیعی از فعالیت‌ها خواهد بود که اهمیت شیوه‌های پایدار را برجسته می‌کند.

با همکاری با National Wildlife Federation، این نمایشگاه اطلاعات جامع و ارزشمندی درباره بهترین شیوه‌های پایدار و راهنمایی درباره ایجاد حیاط خلوت شما به‌عنوان زیستگاه حیات وحش تأیید شده ارائه می‌دهد.

ال‌جی علاوه بر این فعالیت‌ها، در تلاش است تا با توسعه نوآورانه‌ترین محصولاتی که صرفه‌جویی قابل‌توجهی را از طریق بهینه‌سازی انرژی به مصرف‌کننده‌ها می‌دهند، هر روز، روز زمین را جشن بگیرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید