۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

روز زمین با ال‌جی؛ بزرگداشت پایداری و حفاظت از محیط‌زیست با نمایشگاه روز زمین

روز زمین که هر ساله در 22 آوریل برگزار می‌شود، به‌عنوان یک فراخوان ضروری برای اقدام برای حفظ سیاره ما برای نسل‌های آینده عمل می‌کند. ال‌جی خودش را به ترویج این امر از طریق ابتکارات بومی اختصاص داده و بر تأثیر هر اقدامی برای حفاظت از محیط‌زیست ما تأکید دارد.

ال‌جی آمریکا با هدف ایجاد تغییرات مثبت و کمک به سلامت بلندمدت سیاره ما، قصد دارد قدردانی بیشتر از محیط‌زیست را تقویت کند و شیوه‌های پایدار را ترویج نماید. این شرکت فعالانه به دنبال ایجاد تفاوت واقعی با الهام بخشیدن به نسل بعدی حافظان محیط‌زیست و رسیدگی به مسائل فوری همچون بحران انقراض و تغییرات آب‌وهوایی است.

ال‌جی برای تقویت تعهد خودش به پایداری و نظارت بر محیط‌زیست و انعکاس اصول Life’s Good، در همان روز ۲۲ آوریل نمایشگاه روز زمین Life’s Good را در پردیس انجلوود کلیفز در نیوجرسی برگزار کرد. این رویداد عمومی مجموعه‌ای از فعالیت‎‌ها را با تأکید بر اهمیت شیوه‌های پایدار برگزار کرد.

این نمایشگاه در همکاری با انجمن ملی حیات‌وحش (NWF) ایجاد شده و اطلاعات مفیدی را درباره بهترین شیوه‌های پایدار و راهنمایی برای ایجاد یک زیستگاه حیات‌وحش تأیید شده در فضاهای زندگی، کار و تفریح ارائه کرد.

یکی از اجزای کلیدی این رویداد نیز e-Waste Drive بود که مانند سال گذشته فرصتی را برای شرکت‌کنندگان فراهم کرد تا به طور مسئولانه وسایل الکترونیکی ناخواسته را دور بریزند. به شرکت‌کنندگانی که زباله‌های الکترونیکی را برای بازیافت آورده بودند نیز بلیتی برای پیوستن به فعالیت‌های پردیس اعطا شد.

ال‌جی همچنین از باغ جدید خودش در دفتر مرکزی رونمایی کرد. این باغ که توسط NWF به‌عنوان زیستگاه حیات‌وحش تأیید شده شناخته شده است، دارای گیاهان بومی است که برای جذب گرده افشان‌هایی مانند زنبورها، پروانه‌ها و حشرات دیگر طراحی شده است. ال‌جی پیش‌بینی می‌کند که این ابتکار تنوع زیستی را تقویت کند، رشد گیاهان را سرعت ببخشد، کیفیت هوا را بهتر کند و همچنین از حیات‌وحش پشتیبانی به عمل بیاورد. شرکت‌کنندگان تشویق شدند تا یک گل را در باغ بکارند و به اکوسیستم سالم‌تر کمک کنند.

علاوه بر این، ال‌جی تورهایی از Inspiration Lab را به دانش‌آموزان، معلمان و اعضای جامعه محلی ارائه کرد و در آن‌ها نیز فناوری‌های نوآورانه و ابتکارهای زیست‌محیطی خودش را نشان داد. بازدیدکنندگان این فرصت را داشتند که در رویداد جمع‌آوری زباله‌ها از محیط‌زیست شرکت کنند که توسط NWF برنامه‌ریزی شده بود.

نمایشگاه Life’s Good Earth Day تنها یکی از ابتکارات ال‌جی برای روز زمین بود. هفته گذشته، این شرکت از یک تجربه آنامورفیک سه بعدی در بیلبورد خودش در میدان تایمز در شهر نیویورک رونمایی کرد و محتوایی را به نمایش گذاشت که برخی از آسیب‌پذیرترین و در معرض خطرترین گونه‌ها را نشان می‌داد. این مجموعه در ابتدا پلنگ برفی را نشان داد و پس از آن نیز عقاب سر سفید، شیر دریایی گالاپاگوس و گوزن شمالی دیده شدند. این نمایش این حیوانات را به‌صورت سه بعدی به نمایش در آورده بود که بسیار خیره‌کننده بود.

ال‌جی از طریق همکاری با Discovery Education و NWF نیز میزبان مجموعه‌های آموزشی K-12 درباره گونه‌های در خطر انقراض و آسیب‌پذیر بوده است. LG Endangered Species Series به این دانش‌آموزان درک عمیق‌تری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این حیوانات در خطر و همچنین نقش حیاتی آن‌ها در حفظ اکوسیستم سالم ارائه می‌دهد و در عین حال، آنچه آن‌ها را خاص می‌کند را به نمایش در می‌آورد.

ال‌جی علاوه بر این فعالیت‌ها، در تلاش است تا با توسعه نوآورانه‌ترین محصولاتی که به صرفه‌جویی قابل‌توجهی از طریق بهینه‌سازی انرژی به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند، روز زمین را هر روز برگزار کند. ال‌جی برای ۹ مین بار به‌عنوان شریک سال ENERGY STAR شناخته شد و یک تبلیغ لوازم‌خانگی ویژه روز زمین ۲۰۲۴ راه‌اندازی کرد که تعهد این شرکت برای کمک به مصرف‌کنندگان آمریکایی در انتخاب‌های خودشان بر اساس مصرف انرژی را نشان داد، انتخاب‌هایی که باعث کاهش صورت‌حساب‌های آب و برق خانه و در نتیجه کاهش تأثیر مصرف‌کننده بر محیط‌زیست را به همراه دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید