۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور ال‌جی در سی و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی خودروهای برقی

ال‌جی الکترونیکس (LG) که شرکتی نوآور در زمینه حمل‌ونقل است، در سی و هفتمین سمپوزیوم و نمایشگاه خودروهای برقی (EVS) در COEX در شهر سئول کره جنوبی شرکت خواهد کرد، نمایشگاهی که از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ آوریل برگزار می‌شود. این نمایشگاه که به میزبانی انجمن جهانی خودروهای برقی (WEVA) است، سابقه ۵۵ ساله دارد و همچنان به جذب تولیدکنندگان برتر، دانشگاهیان و همچنین رهبران متفکر از سراسر جهان ادامه می‌دهد. در نمایشگاه EVS37 که با موضوع «Electric Waves to Future Mobility» است، ال‌جی آخرین فناوری‌ها و راهکارهای خودروهای برقی خودش از جمله باتری‌ها، سیستم‌های شارژ و اجزای EV را به نمایش خواهد گذاشت.

رویداد امسال میزبان بیش از ۶۰۰ غرفه خواهد بود که پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۵۰۰ کارشناس EV و ۲۵۰ شرکت در آن حضور داشته باشند. ال‌جی الکترونیکس به همراه شرکت‌های LG Energy Solution، LG Innotek و LG Display مجموعه‌ای از فناوری‌های پیشرفته را در بخش‌های مختلف به نمایش خواهند گذاشت. این‎‌ها از قطعات و سیستم‌های اصلی EV گرفته تا باتری‌ها و شارژرهای ایمن و کارآمد را شامل می‌شوند. ال‌جی با مجموعه متنوعی از راهکارهای مرتبط و مکمل، قصد دارد نقش مهمی در پیشبرد آینده حمل‌ونقل ایفا کند.

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در نمایشگاه EVS37 این فرصت را خواهند داشت تا سیستم اطلاعات سرگرمی داخل خودرو (IVI) ممتاز این شرکت را مشاهده کنند. این سیستم ال‌جی با استفاده از فناوری صفحه‌نمایش پلاستیکی (P-OLED) به طور یکپارچه سه نمایشگر یعنی پنل ابزار، نمایشگر اطلاعات مرکزی (CID) و نمایشگر کمک راننده (CDD) را برای ایجاد یک صفحه پانوراما خمیده بسیار زیبا و آینده محور ترکیب می‌کند. این سیستم پرتقاضا که همچنین از فناوری‌های قالب‌گیری شیشه منحنی انحصاری ال‌جی، پردازش سطح و اتصال صفحه نمایش استفاده می‌کند، در حال حاضر در یک خودروی برقی ممتاز از یکی از برترین خودروسازان جهان دیده می‌شود.

ال‌جی همچنین پلتفرم محتوای خودرو (ACP) خودش مجهز به سیستم عامل webOS را معرفی می‌کند. این پلتفرم جدید سطح تجربه داخل خودرو را ارتقا می‌دهد و به سرنشینان عقب و جلو این امکان را می‌دهد تا بتوانند از محتوای ویدیویی، بازی و موسیقی در حین سفر به مقصد خود لذت ببرند. پلتفرم ACP مبتنی بر webOS بر اساس سیستم عامل تحسین شده webOS توسعه یافته و مخصوص استفاده در داخل خودرو طراحی شده است و دسترسی آسان به انواع برنامه‌های محبوب و همچنین کنترل راحت و محتواهای پیشنهادی شخصی شده را ارائه می‌دهد. پلتفرم LG ACP در سال گذشته میلادی عرضه شد و در ابتدا در خودروهای جدید Genesis GV80 و GV80 Coupe از هیوندای موتور و کیا به کار گرفته شدند.

سرمایه‌گذاری مشترک بین ال‌جی و مگنا یعنی LG Magna e-Powertrain محصولات نوآورانه خودش را برای اولین بار در نمایشگاه EVS37 به نمایش در می‌آورد. از جمله این محصولات نیز می‌توان به یک موتور سنجاق سر با سرعت ۸۰۰ ولت با قابلیت تولید خروجی ۲۵۰ کیلوووات، یک اینورتر ۸۰۰ ولت که موتور را با انرژی الکتریکی از باتری کنترل می‌کند و یک سیستم درایو ۸۰۰ ولت IPGM که موتور، اینورتر و جعبه دنده را یکپارچه می‌کند، اشاره کرد.

به‌عنوان بخشی از مجموعه سخنرانی و بحثی که در نمایشگاه EVS37 برگزار می‌‎شود، ال‌جی دیدگاه‌های خودش درباره چالش‌های تحقق وسیله نقلیه مبتنی بر نرم‌افزار (SDV) ارائه می‌کند و راهکارهای تکنولوژیکی خودش برای غلبه بر این چالش‌ها را معرفی خواهد کرد. در میان سخنرانان، محققان آزمایشگاه تحقیق و توسعه در شرکت LG Vehicle component Solutions یعنی هونگ هیون تاک، پارک یانگ کیونگ و رئیس تجارت نرم‌افزار لی جون نیونگ قرار دارند. علاوه بر این، کارشناسان تحقیق و توسعه ال‌جی نشان خواهند داد که چطور این شرکت در حال توسعه فناوری حسگر داخلی خودرو است که تجربه کاربری کلی در داخل خودرو را بهبود می‌بخشد.

لی سانگ یونگ معاون ارشد آزمایشگاه تحقیق و توسعه شرکت راهکارهای قطعات خودرو ال‌جی بیان کرده:

«ال‌جی که رهبری شناخته شده در قطعات خودروهای پیشرفته است، هیجان‌زده است که راهکارهای پرچم‌دار خودش را به عموم معرفی کند و دیدگاه قابل توجه خودش را در نمایشگاه EVS  در سئول به اشتراک بگذارد. ما از طریق فناوری‌های پیشرفته و از طریق همکاری استراتژیک با شرکت‌های وابسته و شرکای صنعتی، به برآورده کردن نیازها و فراتر از انتظارات OEMها و کاربران نهایی ادامه خواهیم داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید