۱۹ اسفند ۱۴۰۲

ال‌جی اسپیکر StanbyME را برای تجربه سرگرمی شخصی‌تر معرفی کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) از عرضه جهانی اسپیکر LG StanbyME (مدل XT7S) خبر داده است که جدیدترین اسپیکر قابل حمل این شرکت به شمار می‌رود و در هماهنگی بسیار خوبی با صفحه نمایش لایف‌استایل LG StanbyME کار می‌کند یا اینکه می‌تواند از آن به‌عنوان اسپیکری مستقل استفاده کرد و آن را به هر مکانی برد.

اسپیکر LG StanbyME با کیفیت صدای جذاب و تطبیق‌پذیری قابل توجه که برای غنی سازی سرگرمی‌های داخلی و خارجی طراحی شده، سبک زندگی و ترجیحات متنوع کاربران امروزی را برآورده می‌کند. این محصولات برای افرادی که از طراحی آگاه هستند و از پخش محتوا و موسیقی در خانه یا در حال حرکت لذت می‌برند، مناسب است و در بازار کره و ایالات متحده آمریکا وارد شده و بعداً نیز در مناطق بیشتری در دسترس خواهد بود.

این اسپیکر برای ارائه تجربه سرگرمی کامل در هنگام ترکیب با صفحه نمایش StanbyME طراحی شده و دارای جفت‌سازی بی‌وقفه و یکپارچه و کنترل از طریق کنترل از راه دور همراه با صفحه نمایش StanbyME است. این به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون زحمت بلندگو و صفحه نمایش خود را با یک فشار روشن و خاموش کنند و در عین حال، آن‌ها را به طور یکپارچه از طریق بلوتوث به هم متصل کنند. LG StanbyME همچنین دارای یک ویجت اختصاصی با مرکز کنترل یک مرحله‌ای راحت و نمای کلی از وضعیت اسپیکر است.

اسپیکر LG StanbyME برای افزایش بیشتر لذت صوتی و تصویری از طریق کیفیت صدا، ویژگی WOW Orchestra خودش را با سیستم صوتی داخلی صفحه نمایش StanbyME ترکیب می‌کند تا یک بسته صوتی یکپارچه را ایجاد کرده و تجربه صوتی فوق‌العاده‌ای را ارائه بدهد. علاوه بر این، پردازشگر هوش مصنوعی Alpha 7 Gen 6 این اسپیکر صدا را بسته به نوع محتوا بهینه می‌کند و این در حالی است که توییترهای دوگانه ۲۰ میلی‌متری در اسپیکر StanbyME صدای استریو با فرکانس بالای شفاف و با جزئیات بسیار بالا را ارائه می‌دهند. رادیاتور غیرفعال دوگانه روی این اسپیکر نیز بیس عمیق‌تر و جذاب‌تری را ایجاد می‌کند.

اسپیکر جدید StanbyME با ارائه تطبیق‌پذیری چند وجهی می‌تواند به طور یکپارچه مکمل صفحه نمایش StanbyME باشد یا به‌عنوان یک اسپیکر مستقل در هر مکانی استفاده شود و سطح قابل توجهی از انعطاف‌پذیری را برای کاربران فراهم کند که تمام نیازهای سرگرمی صوتی آن‌ها را برآورده می‌کند. به لطف یک پایه اختصاصی، این اسپیکر بدون زحمت به LG StanbyME متصل می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا آن را در موقعیتی عالی برای صدای بهتر قرار بدهند.

علاوه بر این، این محصول با رتبه IPX5 و حداکثر ۱۶ ساعت پخش، بلندگویی قابل حمل با عملکرد صوتی ثابت است که می‌توانید آن را به هر جایی ببرید. این محصول با بدنه جمع و جور و سبک خودش (ارتفاع ۷۸ میلی‌متر، عرض ۳۲۵ میلی‌متر، عمق ۸۷ میلی‌متر و ۰.۹ کیلوگرم وزن) را می‌توان به‌راحتی از مکانی به مکانی دیگر حمل کرد و این در حالی است که ویژگی نورپردازی آن نیز جلوه‌های نورپردازی چشم‌نوازی را ارائه می‌دهد که یک عنصر ظریف و در عین حال بسیار جذاب است که حال و هوای فضای هر محیط یا مناسبتی را افزایش می‌دهد.

اسپیکر LG StanbyME در حال حاضر در وب‌سایت LG.com در ایالت متحده آمریکا و کره در دسترس است و قرار است به‌زودی در بازارهای بزرگ جهانی نیز عرضه شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید