۱۴ تیر ۱۴۰۲

اسپیکر قابل حمل و ۲۵۰ واتی LG X-boom عرضه شد

اسپیکر LG X-boom (مدل: XL7S) اسپیکر قابل حملی است که برای گردهمایی‌های گروهی و رویدادهای خارج از منزل بهینه شده است، رویدادها و مهمانی‌هایی که پس از همه‌گیری کرونا رو به افزایش هستند. این اسپیکر صدای بسیار قدرتمندی دارد و از آن می‌توان در داخل مانند اتاق جشن، استودیوهای رقص و کارگاه‌ها و همچنین در فضاهای باز همچون پانسیون‌ها و سالن‌های کنسرت فضای باز نیز استفاده کرد.

بزرگترین مزیت این محصول باتری داخلی آن است که این اسپیکر را قادر می‌سازد تا برای ۲۰ ساعت به طور مداوم کار کند (در حالتی که صدا در ۵۰ درصد و میدان صوتی و افکت‌های نور خاموش باشد). دستگیره بالای اسپیکر و همچنین چرخ‌های پایینی آن، حمل آن را مانند یک چمدان مسافرتی راحت و ساده می‌کند. با توجه به محیط بیرون، این محصول از استاندارد ضد آب IPX4 نیز بهره‌مند است.

اسپیکر LG X-boom صدای قدرتمندی تا ۲۵۰ وات را در ۲.۱ کانال دارد که شامل دو توییتر برای صدای بالا و یک ووفر برای صدای کم است. از سوی دیگر، ووفر بزرگ ۸ اینچی نیز صداهای گام پایین مانند درام و گیتار باس را با کیفیت بیشتری پخش می‌کند.

اگر از برنامه LG X-boom در تلفن همراه خود استفاده می‌کنید، می‌توانید رنگ و الگوی چشمک‌زن چراغ‌های ووفر را تغییر بدهید که بر اساس ضرب آهنگ موسیقی باشند یا اینکه متن انگلیسی یا انیمیشن‌های کاراکتری متشکل از ۴۰ کاراکتر را با چراغ‌های پیکسل بالای اسپیکر به نمایش در بیاورید که یک فضای جشن سرگرم‌کننده و جالب را به وجود می‌آورند.

با اتصال به یک دستگاه تلفن همراه از طریق USB و بلوتوث، می‌توانید از موسیقی‌هایی که در گوشی هوشمند خود دارید با صدایی قدرتمند گوش بدهید و لذت ببرید و با اتصال میکروفون و گیتار نیز می‌توانید رویدادهای مختلفی یا اجراهای جالب را برگزار کنید.

بسته به مشخصات، LG X-boom در دو مدل عرضه می‌شود که شامل XL7S (حداکثر خروجی ۲۵۰ وات / باتری ۲۰ ساعته) و XL5S (حداکثر خروجی ۲۰۰ وات / باتری ۱۲ ساعته) است.

کیم سئون هیونگ مدیر بازاریابی محصولات صوتی و تصویری ال‌جی الکترونیکس کره اظهار داشته:

«ما با اسپیکر مخصوص جشن LG X-boom مجهز به صدایی قدرتمند و باتری داخلی مناسب، تجربه موسیقی مهیجی را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آوریم تا آن‌ها بتوانند از موسیقی و جشن لذت ببرند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید