۱۴ تیر ۱۴۰۲

مرکز نرم‌افزار ال‌جی جدیدترین اعتبارنامه را از TÜV Rheinland دریافت کرد

مرکز نرم‌افزار ال‌جی الکترونیکس (LG) رسماً به‌عنوان آزمایشگاه منصوب TÜV Rheinland به منظور ارزیابی ایمنی عملکرد نرم‌افزار لوازم خانگی معرفی شده است. ال‌جی اولین شرکتی است که مرکز تست نرم‌افزار اختصاصی خودش را دارد و این اعتبارنامه و گواهینامه خاص را از TÜV Rheinland دریافت می‌کند. TÜV Rheinland شرکتی پیشرو در خدمات تست، بازرسی و صدور گواهینامه در سراسر جهان است.

ال‌جی با استفاده از آزمایش‌هایی که مطابق با استانداردهای بین‌المللی مربوطه (IEC 60730-1 و IEC 60335-1) انجام می‌شوند، می‌تواند معماری نرم‌افزار به کار رفته در لوازم خانگی هوشمند خودش را مورد ارزیابی قرار بدهد تا مشخص کند آیا الزامات ایمنی عملکردی برآورده شده‌اند یا خیر. این کار به شرکت کمک می‌کند تا مدت زمان مورد نیاز برای ارائه محصولات ایمن و با کیفیت به مشتریان خودش را کاهش بدهد.

علاوه بر این، ال‌جی انتظار دارد که اعتبارنامه آزمایش نرم‌افزار، رقابت‌پذیری کسب و کار لوازم خانگی‌اش را بیشتر تقویت کند و اعتماد مشتریان به قابلیت اطمینان و کیفیت کلی محصولات خانگی پیشرفته این شرکت را افزایش بدهد.

ال‌جی با گسترش قابلیت‌های نرم‌افزاری خودش در تمامی حوزه‌های تجاری به پیشرفت سبد تجاری خودش ادامه می‌دهد. در ماه ژوئن ۲۰۲۲، مرکز نرم‌افزار این شرکت به‌عنوان آزمایشگاه منصوب TÜV Rheinland انتخاب شد و به ارائه‌دهنده معتبر ارزیابی‌های ایمنی عملکردی نرم‌افزار خودرو تبدیل شد. قبل از این، این مرکز از طرح اعتبارسنجی آزمایشگاهی کره (KOLAS) برای ارزیابی نرم‌افزارهای خودروهای خودران خود و اندازه‌گیری کیفیت محصولات الکتریکی و الکترونیکی استفاده می‌کرد.

پارک این سونگ رئیس مرکز نرم‌افزار در شرکت ال‌جی الکترونیکس در همین رابطه اظهار داشته:

«ما به دنبال انواع فعالیت‌ها و ابتکارات برای افزایش کیفیت نرم‌افزار و افزایش اعتماد عمومی خواهیم بود که در نهایت به تقویت رقابت‌پذیری نرم‌افزاری محصولات و خدمات ال‌جی کمک خواهد کرد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید