۲۴ فروردین ۱۴۰۲

نمایشگرهای Lifestyle ال‌جی در هفته طراحی میلان ۲۰۲۳ تجربه بی‌نظیری را ارائه خواهند کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) قرار است در نمایشگاه جدیدی در نمایشگاه مبلمان ایتالیا (Salone del Mobile) در هفته طراحی میلان امسال که از 17 تا 22 آوریل برگزار می‌شود، نمایشگرهای Lifestyle خودش را به نمایش بگذارد و تجربه‌ای بی‌نظیر را برای حاضرین رقم بزند. نمایشگاه A Life Extraordinary یک نمایشگاه درخشان و برجسته است که مجموعه‌ای از تلویزیون‌های OLED ال‌جی در آن وجود دارند. نمایشگرهای لایف‌استایل ال‌جی که بیش از یک رسانه هنری هستند، به عنوان آثاری هنری ارائه می‌شوند که ادغام یکپارچه و الهام‌بخش فناوری و طراحی خاطره‌انگیز را برجسته می‌کنند. از طریق ابتکارات برجسته، ال‌جی به دنبال افزایش آگاهی از نمایشگرهای «سبک زندگی» خودش و در نهایت گسترش دسترسی به این محصولات منحصربه‌فرد است.

ال‌جی به عنوان شرکتی مبتکر و پیشرو در این زمینه، به طور مداوم در حال پیدا کردن راه‌های جدیدی برای افزایش تجربه مصرف‌کنندگان است. ال‌جی برای خلق چیزی خارق‌العاده برای این این رویداد تازه در میلان، با برند لایف‌لااستایل هلندی Moooi همکاری کرده است. این دو شرکت از نزدیک با یکدیگر همکاری کرده‌اند تا با دقت مجموعه‌ای از اشکال و تصاویر متنوع را کنار هم قرار بدهند که مفهوم هر فضا به زیبایی از طریق نمایشگرهای لایف‌استایل ال‌جی به نمایش در بیاید و اشیاء و طرح‌های داخلی و خلاقانه شرکت Moooi با بیننده ارتباط برقرار کنند. نمایشگرهای لایف‌استایل ال‌جی که برجسته و نمادین هستند، از فناوری برتر اوال‌ای‌دی این شرکت استفاده می‌کنند تا کیفیت تصویر برتر و طراحی‌های شیک و کاربردی را ارائه بدهند که سبک زندگی و تجربه کاربری مصرف‌کننده‌ها را بهبود می‌بخشد.

بازدیدکنندگان از این نمایشگاه این فرصت را خواهند داشت تا این خلاقیت‌های هنری و انحصاری را از نزدیک مشاهده کنند، خلاقیت‌هایی که از طریق مجموعه تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی ال‌جی با زیبایی‌شناسی‌های متنوع شرکت Moooi شکل گرفته‌اند. مجموعه LG OLED Objet Collection TVs بخشی از نمایشگرهای لایف‌استایل ال‌جی محسوب می‌شوند و بسیار زیبا هستند و انعطاف‌پذیری بیشتری از لحاظ فضا و دکوراسیون را ارائه می‌دهند. هر مدل به عنوان شیء داخلی پیچیده عمل می‌کند که ظاهر و فضای زندگی را ارتقاء می‌بخشد و در عین حال، تجربیات سینمایی خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد.

تلویزیون LG OLED Objet Collection Posé مرز بین نمایشگرهای درجه یک و مبلمان سفارشی شده را بسیار باریک و حتی محو می‌کند. Posé با نصب انعطاف‌پذیر و قابلیت جا افتادن بی عیب و نقصش در هر فضای نشیمن، طراحی زاویه‌دار و مینیمالیستی دارد که با استفاده متفکرانه از عناصر یکپارچه و خطوط ظریف و گرد نرم شده است. ظاهر زیبای تلویزیون، دکوراسیون اطراف را بهتر می‌کند و این در حالی است که سیستم مدیریت اتصال موثر آن نیز به کاربران کمک می‌کند تا با حداقل به هم‌ریختگی کابل و سیم‌ها مواجه باشند و فضای تمیزتری را در اختیار داشته باشند.

علاوه بر اینکه نمایشگر Posé از هر زاویه شیک و زیبا به نظر می‌رسد، کیفیت تصویر خیره‌کننده OLED evo را با رنگ‌های زنده و بدون اعوجاج ارائه می‌کند. هنگامی که از این تلویزیون برای تماشای فیلم یا نمایش استفاده نمی‌شود نیز می‌توان آن را به حالت گالری تغییر داد، حالتی که به کاربران این امکان را می‌دهد تا آثار هنری یا عکس‌ها را روی بوم دیجیتالی ال‌جی به نمایش بگذارند و فضای خود را به یک گالری هنری زیبا تبدیل کنند.

یکی دیگر از صفحه نمایش‌های بهبود‌دهنده سبک زندگی، LG OLED Objet Collection Easel است که از کیفیت تصویر برجسته OLED evo و همچنین طراحی زیبا و بدون دردسر برخوردار است که می‌تواند فضای داخلی هر خانه‌ای را برجسته کند. تلویزیون Easel برای کسانی که می‌خواهند فضای گالری هنری مدرن را به اتاق نشیمن خود بیاورند، ایده‌آل است. طراحی متمایز آن شبیه سه پایه یک هنرمند است و امکان نصب روی دیوار را فراهم می‌کند که فضایی پیچیده و شیک را شکل می‌دهد و به طور یکپارچه نیز با هر سبکی از دکوراسیون خانه یا پالت رنگی ترکیب می‌شود.

در کنار این تلویزیون‌ها، ال‌جی دیگر خلاقیت‌های الهام گرفته شده از هنر و ساخته شرکت Moooi همچون LG XBOOM 360 را در این نمایشگاه به نمایش خواهد گذاشت. LG XBOOM 360 یک بلندگوی قابل حمل شیک است که تجربه‌ای چند حسی را به ارمغان می‌آورد و عملکرد صوتی فوق‌العاده‌ای دارد و طراحی آن نیز شبیه به گلدان است که با نورپردازی داخلی برای استفاده در داخل یا خارج هر مکانی مناسب است.

کیت اوه معاون بخش ارتباطات برند در شرکت سرگرمی ال‌جی الکترونیکس در همین راستا اظهار داشته:

«تلویزیون‌های LG OLED تعهد مداوم ما نسبت به ارتقاء سبک زندگی مشتریان و غنی‌سازی تجربیات کاربری از طریق ترکیب یکپارچه فناوری و هنر را نشان می‌دهد. همکاری مجدد ما با شرکت Moooi نمونه‌ای عالی از آن است که چگونه ما به ایجاد تجربیات خارق‌العاده بر اساس نوآوری و طراحی بدیع ادامه می‌دهیم.»

مارسل واندرز یکی از بنیانگذاران و مدیر هنری شرکت Moooi نیز گفته:

«در دنیای Moooi که توسط تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی ال‌جی شکل گرفته، فناوری باعث افزایش زیبایی شده و خلاقیت را تحریک کرده است. ما با هم در مأموریتی هستیم که نشان دهیم چگونه کالاهای مصرفی حوزه تکنولوژی می‌توانند به طراحی داخلی بسیار زیبا کمک کنند و هماهنگی را به فضای نشیمن بیاورند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید