۲۲ فروردین ۱۴۰۲

ال‌جی صندلی ماساژ LG Healing Me Pattaya را عرضه کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به تازگی خبر از عرضه صندلی ماساژ LG Healing Me Pattaya داده است، یک صندلی ماساژ جمع و جور که می‌توان از آن در یک اتاق نشیمن کوچک یا حتی اتاق خواب استفاده کرد.

صندلی ماساژ «ال‌جی هیلینگ می پاتایا» ۱۱۳ سانتیمتر ارتفاع دارد که ۱۴ سانتیمتر کوتاه‌تر از صندلی ماساژ برتر Healing Me Tahiti است و عرض آن نیز ۷۴ سانتیمتر است که ۶ سانتیمتر باریک‌تر است. به طور خاص، اگر بین پشتی صندلی ماساژور و دیوار فقط ۵ سانتیمتر فاصله وجود داشته باشد، صندلی ماساژور را می‌تواند تا حداکثر دراز کشید، بنابراین استفاده از فضا زیاد می‌شود.

ال‌جی الکترونیکس از رنگ Cozy Brown استفاده کرده که یک رنگ لوکس به شمار می‌رود که آن را بهتر با فضای داخلی خانه هماهنگ می‌کند. اگرچه اندازه صندلی LG Healing Me Pattaya کاهش پیدا کرده اما عملکرد ماساژ آن با صندلی‌های ماساژ درجه یک قابل مقایسه است. این محصول جدید یک توپ ماساژ است که نه تنها به سمت بالا و پایین، چپ و راست حرکت می‌کند بلکه به جلو و عقب نیز می‌رود و هفت ماساژ سه بعدی با حرکت دست مانند ورز دادن، طب فشاری و ضربه زدن را شبیه به ماساژ دست انجام می‌دهد.

این محصول جدید کارکردهای مختلف صندلی ماساژ Healingmi را نیز در خود دارد. شرکت ال‌جی الکترونیکس مجهز به حالت بدون وزن است که می‌تواند تا ۱۵۸ درجه تنظیم شود تا مشتریان بتوانند در موقعیتی راحت ماساژ دریافت کنند.

ویژگی My Course نیز یک دوره ماساژ سفارشی شده برای مشتریان است که بسیار راحت است. اگر ناحیه، شدت و سرعت ماساژ را با توجه به سلیقه خود از طریق کنترل از راه دور تنظیم کنید، می‌توانید دوره سفارشی سازی شده‌ای را استفاده کنید که ذخیره شده است. حداکثر سه دوره را می‌توان ذخیره کرد.

ال‌جی الکترونیکس محصول جدیدی با نویز کم طراحی کرده تا مشتریان بتوانند به طور کامل روی ماساژ تمرکز و استراحت کنند. این صدا در حدود ۳۵ دسیبل (dB) است که کمتر از یک کتابخانه آرام است. صندلی گرم‌کن نیز پشت، کمر و ساق‌های مشتری را گرم می‌کند و بلندگوی بلوتوثی آن نیز به شما امکان می‌دهد تا در حین دریافت ماساژ به موسیقی گوش بدهید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید