۰۲ خرداد ۱۴۰۲

همکاری شرکت ZKW با Rehau Automotive در زمینه سیستم روشنایی خودرو

شرکت ZKW زیر مجموعه‌ای از شرکت ال‌جی الکترونیکس به شمار می‌رود که اخیراً، یک قرارداد همکاری با شرکت آلمانی Rehau Automotive به امضا رسانده است تا بر طبق آن، سرمایه‌گذاری مشترکی در توسعه قسمت جلویی خودرو‌ها انجام بدهند و سیستم روشنایی پیشرفته و یکپارچه‌ای را توسعه بدهند.

شرکت Rehau Automotive یک کمپانی متخصص در زمینه مواد داخلی و خارجی و همچنین سپر خودرو است. ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته که این شرکت زیر مجموعه‌ای از شرکت مادر Rehau Group است، شرکتی که توسعه مواد خام بر اساس فناوری پیشرفته و پیشروی جهانی در زمینه ترکیبات پلیمری را در دست دارد.

از طریق این همکاری، شرکت ZKW و Rehau Automotive قصد دارند قطعات مختلف الکتریکی لازم برای جلوی خودرو همچون روشنایی، سنسورها و دستگاه‌های الکترونیکی و مواد بیرونی همچون سپرها را در یک سیستم یکپارچه بگنجانند. قسمت جلویی خودروی هوشمند توسعه‌یافته توسط این دو شرکت برای خودروهای الکتریکی‌ای به کار گرفته خواهد شد که نیازی به کوره رادیاتور ندارند. با طراحی و توسعه مجدد اجزایی مانند سپرها و چراغ‌های جلو در خودروهای الکتریکی، قسمت جلویی خودرو به‌عنوان یک طرح یکپارچه به نظر خواهد رسید.

قسمت جلویی وسیله نقلیه با حداقل درزها خواهد بود و استفاده از چراغ‌ها، آرم‌ها و سنسورها به‌صورت مناسب، می‌تواند به یک عنصر بسیار مهم در طراحی خودرو و زیبایی آن تبدیل شود. علاوه بر این، ایمنی خودرو و حفاظت از سرنشینان در صورت برخورد از جلو نیز بیشتر خواهد شد.

ویلهلم استگر مدیر عامل شرکت ZKW اظهار داشته:

«ما راهکار یکپارچه‌ای را معرفی خواهیم کرد که سطح متفاوتی از تجربه مشتری را ارائه می‌کند. این راهکار ترکیب راهکارهای روشنایی در سطح کلاس جهانی شرکت ZKW با فناوری Rehau Automotive در زمینه مواد داخلی و بیرونی خواهد بود.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید