۰۱ خرداد ۱۴۰۲

ال‌جی الکترونیکس گواهینامه محک صلاحیت کارفرما را دریافت کرد

ال‎جی الکترونیکس موفق شده گواهینامه «محک صلاحیت کارفرما» را دریافت کند، گواهینامه‌ای که از سوی خدمات توسعه منابع انسانی کره زیر نظر وزارت کار و رفاه کره جنوبی ارائه می‌شود. در نتیجه، ال‌جی الکترونیکس اکنون می‌تواند محک صلاحیت تکنسین‌ها و متخصصان تعمیرات را خودش اجرا کند، پرسنل خدمات حرفه‌ای را پرورش بدهد و خدمات قابل اعتمادتری را به مشتریان خود ارائه کند.

ال‌جی الکترونیکس یک مراسم اعطای گواهینامه را در پارک دیجیتالی پیونگتائک برگزار کرد. معاون رئیس بخش نوآوری ارزش مشتری در شرکت ال‌جی الکترونیکس یعنی جونگ یون چائه، مدیر عامل جونگ جائه وونگ، مدیر خدمات توسعه منابع انسانی کره کیم هی کیونگ و مدیر شعبه جنوبی گیونگی یعنی آقای او چانگ یول در این مراسم حاضر بودند.

گواهینامه محک صلاحیت کارفرما، ‌سیستمی است که در آن، سرویس توسعه منابع انسانی کره، اعتماد عمومی را نسبت به آزمون صلاحیت داخلی شرکت‌ها تایید می‌کند، آزمونی که توسط کارفرمایان برای توسعه و بهبود مهارت‌های شغلی کارگران‌شان انجام می‌شود. خدمات توسعه منابع انسانی کره پس از قضاوت جامع در مورد مشاوره حرفه‌ای، سیستمی بودن آموزش، معیارهای ارزیابی صلاحیت، نتایج عملیات آزمایشی سیستم و برنامه‌های عملیاتی، این گواهینامه را صادر می‌کند.

از این طریق، ال‌جی الکترونیکس می‌تواند آزمون صلاحیت تکنسین تعمیرات را خودش انجام بدهد. متخصص‌های خدمات ال‌جی الکترونیکس که این گواهینامه را گذرانده‌اند، گواهینامه‌های ملی شناخته شده‌ای همچون صلاحیت فنی تعمیر برق، صلاحیت فنی تعمیر الکترونیک، صلاحیت فنی تعمیر کولر گازی و صلاحیت فنی تعمیر کامپیوتر برای اکثر محصولات اصلی ال‌جی الکترونیکس را دریافت خواهند کرد.

از طریق این گواهینامه، انتظار می‌رود که تخصص در بخش خدمات‌رسانی ال‌جی الکترونیکس تضمین شود و غرور متخصصان خدمات افزایش پیدا کند. جئونگ یون چائه معاون بخش نوآوری ارزش مشتری در شرکت ال‌جی الکترونیکس گفته:

«ما با ارائه تجربیات متمایز به مشتریان از طریق خدمات قابل اعتمادتر، به افزایش رضایت و قابلیت اطمینان مشتری ادامه خواهیم داد.»

کیم های کیونگ مدیر ارزیابی شایستگی در خدمات توسعه منابع انسانی کره نیز اظهار داشته:

«من مرکز یادگیری ال‌جی الکترونیکس، ‌برنامه‌های آموزشی و عملکرد سیستم آن که در آموزش متخصصان تعمیرات تخصص دارند، بسیار خوب ارزیابی کردم. این شرکت با فعال کردن سیستم صلاحیت کارفرمایان، فعالانه از آموزش نیروی انسانی ماهر حمایت خواهد کرد تا شرکت‌ها بتوانند به‌تنهایی متخصصان مورد نیاز در این زمینه را پرورش بدهند.»

این در حالی است که شرکت ال‌جی الکترونیکس همچنان به تلاش‌های خودش در زمینه‌های مختلف و برای ارتقای حرفه‌ای بودن تکنسین‌های خدمات میدانی ادامه خواهد داد. مسابقات Service Olympics و پلتفرم آموزشی آنلاین Learning Madang از جمله راهکارهایی هستند که به گسترش دانش متصدیان خدماتی کمک خواهند کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید