۰۸ خرداد ۱۴۰۲

ال‌جی مدل جدید یخچال فریزر LG Dios Kimchi Tok Tok را عرضه کرد

ال‌جی الکترونیکس به تازگی جدیدترین مدل از یخچال فریزر LG Dios Kimchi Tok Tok را عرضه کرده است که می‌تواند مواد مختلف را تروتازه نگه دارد. در مجموع 65 محصول جدید شامل 53 محصول پایه‌ای و 12 محصول درب‌دار در این نوع از یخچال فریزرها توسط ال‌جی معرفی شدند.

ال‌جی الکترونیکس با اضافه کردن حالت «ذخیره‌سازی چند منظوره» بهره‌وری یخچال‌های کیمچی را تا حد زیادی افزایش داده است. این حالت ذخیره‌سازی این امکان را می‌دهد تا ۱۱ نوع مواد غذایی از جمله سبزیجات، هلو، هندوانه و نوشیدنی‌ها را در این یخچال فریزر ذخیره کرد. این در حالی است که ال‌جی الکترونیکس محصول جدید و ایستاده آن را نیز با ظرفیت ۴۹۱ لیتر ارائه کرده است.

ال‌جی الکترونیکس الگوهای استفاده از یخچال فرزیرهای کیمچی توسط مصرف‌کننده را تجزیه و تحلیل کرده تا بتواند تجربه کاربری بهتری فراهم کند. در نتیجه، مشخص شد که بسیاری از مشتریان از هر محفظه یخچال فریزر کیمچی برای نگهداری خوراک کیمچی استفاده نمی‌کنند بلکه از آن‌ها برای نگهداری سبزیجات، میوه‌ها، برنج، حبوبات یا انجماد مواد غذایی بهره می‌برند، البته به جز فصل زمستان که فصل تهیه کیمچی است. بر همین اساس، ال‌جی الکترونیکس یک حالت «ذخیره چند منظوره» به این یخچال فریزرها اضافه کرده که می‌تواند به طور بهینه و راحت طیف وسیع‌تری از مواد غذایی را در آن ذخیره کرد.

این در حالی است که ال‌جی الکترونیکس از نظرات و پیشنهادات کارمندان جوان خودش نیز استفاده و آن‌ها را در این مدل تازه از یخچال فریزرهای کیمچی اعمال کرده است. یکی از همین نظرات نیز حالت ذخیره‌سازی نوشیدنی بود که در مدل‌های جدید ارائه و با استقبال بسیار خوبی نیز روبه‌رو شده است.

مشتریان می‌توانند یخچال فریزر کیمچی خودشان را در پلتفرم خانه هوشمند برنامه LG ThinQ ثبت کنند و یک حالت سفارشی را برای بخش‌های چپ، راست، وسط و پایین یخچال و با توجه به موادی انتخاب کنند که می‌خواهند ذخیره کنند. از محفظه‌های سمت چپ و راست می‌توان برای نگهداری نوشیدنی استفاده کرد و از قسمت میانی و پایینی آن نیز می‌توان برای ذخیره انواع سبزیجات یا میوه‌هایی همچون هلو و هندوانه بهره برد.

نوع ایستاده این یخچال فریزر مدل تازه، از جمله لوازم خانگی UP به شمار می‌رود که حتی پس از خرید نیز می‌توان آن را با ویژگی‌های تازه ارتقاء داد. ال‌جی الکترونیکس با بهره‌گیری از مزایای لوازم خانگی UP قصد دارد در آینده یک حالت ذخیره‌سازی چند منظوره را حتی برای محصولاتی با ظرفیت ۳۲۴ لیتری نیز ارائه کند.

این مدل تازه از یخچال فریزرهای کیمچی مزیت‌های یخچال فریزر LG Dios Kimchi Tok Tok قبلی را نیز به ارث برده است. دیوارهای جداکننده چند منظوره فضای چپ و راست محفظه بالایی را برای بهبود استفاده از فضای داخلی یخچال جدا می‌کند. ویژگی Lactobacillus Kimchi+ جدید طعم خنک خوراک کیمچی را دوچندان می‌کند. برنامه LG ThinQ نیز با گرفتن بارکد روی بسته خوارک کیمچی ذخیره شده در داخل یخچال، از حالت ذخیره‌سازی سفارشی شده و هوشمند بهره می‌برد و تجربه کاربری متفاوتی را ارائه می‌کند.

برای ۱۳ نوع از این محصول تازه که شامل ۸ نوع ۴۹۱ لیتری و ۵ نوع ۳۲۴ لیتری می‌شود، راندمان سیکل تبرید به حداکثر رسیده که هوای سرد را در داخل یخچال فریزر ایجاد می‌کند و از موادی با اثرات عایق عالی نیز در ساخت آن‌ها استفاده شده است.

لی هیون ووک مدیر اجرایی بخش راهکارهای آشپزخانه ال‌جی در شرکت ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«ما به تلاش خود برای معرفی محصولات جدیدی ادامه خواهیم داد که تجربه کاربری متفاوتی را که قبلا هرگز وجود نداشته را به مشتریان ارائه کنند، درست مثل یخچال فریزر کیمچی که به طرق مختلف گسترش یافته است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید