۰۹ بهمن ۱۳۹۳

تمدید پیمان ال‌جی با شرکت Universal Display بر سر OLED

شرکت LG Display مجوز و توافق خرید مواد با شرکت Universal Display امریکا را برای فناوری دیودهای ارگانیک ساطع‌کننده نور (OLED) از نو کرد.

به گفته ال‌جی، این توافق تا سال 2022 ادامه خواهد داشت و حق مالکیت کنونی که در سال 2017 به انقضا می‌رسید را ادامه خواهد داد. بر طبق این قرارداد، این شرکت باید علاوه بر حق‌الامتیاز محصولات OLED خود، بهای ثابتی نیز برای مجوز پرداخت کند و مواد تابنده از UDC بخرد.

هیون دانگ-هون، سخنگوی ال‌جی گفت: «این توافق جدید، که بر پایه روابط درازمدت بین دو شرکت بنا شده است، به  ما حقوق مجوز غیرانحصاری  را تحت حق امتیازهای متنوع که شرکت Universal Display آنها را در تملک خود دارد یا کنترل می‌کند را به سازنده می‌دهد و فروش نمایشگرهای OLED را میسر می‌کند.»

شرکت LG Display مدت زمان زیادی است که در نمایشگرهای OLED خود از مواد شرکت Universal Display استفاده می‌کند.

به گفته تحلیلگران و مقامات رسمی، این توافق نشان از تعهد قوی ال‌جی برای ارتقای OLEDها در نمایشگرهای تلویزیون و نمایشگرهای منعطف دارد.

شرکت LG Display در حال تلاش برای ساخت موبایل‌هایی است که خم می‌شوند. بزرگترین سهامدار ال‌جی الکترونیکس 37.9 درصد از LG Display را در اختیار دارد و در حال بررسی امکانات استفاده نمایشگرهای منعطف برای محصولات جدید است.

شرکت Universal Display که در سال 1994 تأسیس شد پیشگام در توسعه فناوری OLED، مواد و خدمات برای صنعت نمایشگر و نوردهی است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید