۰۱ مرداد ۱۳۹۴

سرمایه‌گذاری شرکت LG Display در خط تولید نسل ششم پنل OLED برای نمایشگرهای منعطف

سئول، کره- 23 جولای 2015- شرکت LG Display، مبتکر پیشگام جهانی در فناوری‌های نمایشگر، امروز اعلام کرد که 1.05 هزارمیلیارد وان کره در خط تولید نسل ششم نمایشگر OLED منعطف سرمایه‌گذاری خواهد کرد. این سرمایه‌گذاری بخشی از تلاش‌های LG Display در پیشگامی بازار نمایشگر OLED منعطف است که به عنوان بازاری جدید و جذاب در زمینه نمایشگر ظهور پیدا کرده است.

خط تولید جدید E5 در کارخانه گامی در استان گایونگ‌باک کره واقع شده است که ماهانه 7400 ورق با استفاده از یک لایه ورق‌ نسل ششم در ابعاد 1850×1500 میلی‌متر تولید می‌کند. این خط تولید قرار است از نیمه اول 2017 تولید انبوه را آغاز کند.

خط تولید نسل ششم می‌تواند بیش از 200 برش در یک محصول 5.5 اینچ را از یک لایه تولید کند. این تقریباً 4 برابر راندمان تولید خط تولید نسل متداول چهارونیم است که از ورق‌های 920×730 میلی‌متر استفاده می‌کند.

سرمایه‌گذاری شرکت LG Display به پیشگامی فناوری‌های آینده در زمینه نمایشگر نظیر نمایشگرهای تاشدنی و نمایشگرهای بزرگ برای خودرو کمک خواهد کرد. مزیت اصلی نمایشگر OLED منعطف در خم شدن صفحه‌نمایش است که با استفاده از لایه پلاستیکی به جای شیشه حاصل می‌شود؛ نظیر آنچه در نمایشگر OLED معمول می‌بینید. استفاده از فناوری OLED منعطف اکنون به گوشی‌های هوشمند، خودرو و نمایشگر دستگاه‌های پوشیدنی گسترش یافته است.

شرکت LG Display نه تنها با ارائه فرمت‌های بیشتر در طراحی که تنها از طریق OLED منعطف میسر است رقابت متمایزی در بازار نمایشگر موبایل ایجاد می‌کند، بلکه شالوده رشد نمایشگر OLED منعطف را با تأسیس کارخانه تولید نسل ششم برای ساخت پنل‌های بزرگ پایه‌ریزی می‌کند.

شرکت LG Display عصر پنل‌های OLED بزرگ را با تلویزیون 55 اینچ OLED در ژانویه 2013 معرفی کرد و در پی آن نمایشگرهای OLED منعطف را با تولید انبوه اولین نمایشگر 6 اینچ OLED پلاستیکی و منعطف دنیا برای گوشی‌های هوشمند در اکتبر 2013 و اولین نمایشگر OLED منعطف و مدور 1.3 اینچ را در سپتامبر 2014 عرضه کرد.

شرکت LG Display تصمیم دارد با ارائه ارزش‌های متمایز به مشتریان با مهارت‌های فناوری در تولید نمایشگرهای OLED بزرگ که در نمایشگرهای OLED منعطف به کار رفته است در بازار OLED منعطف پیشگام شود.

بر طبق گزارش مرکز IHS DisplaySearch، که یک مؤسسه تحقیقات بازار جهانی در زمینه نمایشگر است، انتظار می‌رود بازار OLED منعطف از سال 2015 اوج بگیرد و فروش آن از 3.5 میلیارد دلار در سال 2015 به 4.8 میلیارد دلار تا 2021 برسد.

علاوه بر این، شرکت LG Display تفاهم‌نامه‌ای در زمینه سرمایه‌گذاری OLED و حمایت اجرایی آن با فرماندهی استان گایونگ‌باک و گامی سیتی در 23 جولای امضا کرد. طی این یادداشت تفاهم به این شرکت تعهد داده شد که حمایت سرویس‌های اجرایی را از مقامات محلی دریافت کند.

شرکت LG Display تقریباً 14 هزار میلیارد وان کره در کارخانه‌های گامی از زمان شروع تولید انبوه در P1 در سال 1995 سرمایه‌گذاری کرده است که شامل سرمایه‌گذاری 3.7 هزارمیلیارد وان کره برای ادغام کاخانه‌های نمایشگر موبایل و آی.تی طی سه سال است که از سال 2008 آغاز شده. مبلغ 2.05 هزارمیلیارد وان کره نیز برای ارتقای فناوری برای نمایشگرهای کوچک تا متوسط از سال 2012 سرمایه‌گذاری شده است.

انتظار می‌رود سرمایه‌گذاری بیشتر 1.05 هزارمیلیارد وان کره در خط تولید نمایشگر OLED منعطف فرصت‌های شغلی ایجاد می‌کند و رشد اقتصاد بومی را با مشارکت تولید LCD و نمایشگر OLED ترویج می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید