۱۳ اسفند ۱۳۹۳

رونمایی از امپراطور بزرگ ال‌جی-گلدیران در مشهد

هفته گذشته، فروشگاه بزرگ گلدیران- ال‌جی  با نام “امپراطور” با حضور مدیران ارشد گلدیران در مشهد آغاز به‌کار کرد.

در آستانه نزدیک شدن به سال نو، فروشگاه امپراطور با حضور مدیران ارشد گلدیران در مراسمی با شکوه و به‌یاد ماندنی افتتاح شد و به جرگه فروشگاه‌های برتر منطقه شرق گلدیران و ایران پیوست.

 این نمایندگی در بلوار معلم، یکی از مهم‌ترین و پرتردد ترین مناطق تجاری مشهد که در حال تبدیل شدن به بورس جدید لوازم خانگی و صوتی تصویری است واقع شده است.

 در این بازدید، آقای طایفی طی سخنانی ضمن تبریک این رویداد به تمامی حضار، بر سیاست جدید شرکت در خصوص تمرکز بر فروش به مصرف‌کننده (Sell Out) و افزایش کیفیت فرآیند عرضه کالا به مصرف‌کننده نهایی تأکید کردند.

حضور پررنگ ال‌جی در بازار ایران و ارائه فناوری‌های نوین همچون تلویزیون منحصربه‌فرد OLED، تلویزیون‌های با کیفیت Ultra HD، یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید بی‌نظیر نکست و لباسشویی‌های سری تایتان با برنامه‌های شست‌وشوی فوق‌العاده همچون برنامه‌های لکه‌بر، برنامه شست‌وشوی Turbo wash، برنامه شست‌وشوی سریع 14 دقیقه‌ای (Speed 14) و قابلیت به‌روزرسانی برنامه‌های شست‌وشو از طریق اینترنت، زبانزد مشتریان ایرانی است. افتتاح فروشگاه جدید نیز نوید بخش فصل تازه‌ای از حضور ال‌جی و گلدیران در شرق کشور خواهد بود.

فروشگاه گلدیران امپراطور در بلوار معلم مشهد (مابین معلم 12 و 14) واقع گردیده است و در زمینه محصولات صوتی تصویری، لوازم خانگی و محصولات تهویه مطبوع ال‌جی با ضمانت‌نامه گلدیران فعالیت خواهد کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید