۰۸ خرداد ۱۴۰۲

سمینار فرهنگ لباسشویی توسط ال‌جی برگزار شد

ال‌جی الکترونیکس (LG) یک سمینار فرهنگ لباسشویی به نام Laundry Lab را در LG Best Shop برگزار کرده تا تجربه خشک‌کن Tromm 6 Motion Dryer را به بازدیدکنندگان ارائه کند و همچنین اطلاعات مختلف و مفیدی برای مدیریت لباس‌ها از شستشو گرفته تا خشک کردن را به اشتراک بگذارد.

ال‌جی الکترونیکس قصد دارد تا سمیناری درباره «ساخت صابون سازگار با محیط زیست و دوره‌های مراقبت از میکرو پلاستیک» را نیز در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۲۳ در فروشگاه اصلی بولگوانگ در LG Best Shop برپا کند و در عین حال، سمینارهای فرهنگ لباسشویی با موضوعات مختلف را تا ماه اوت در همان LG Best Shop برگزار کند.

مشتریانی که مایل به شرکت در این سمینارها هستند می‌توانند نسبت به رزرو در صفحه اصلی وب سایت ال‌جی الکترونیکس اقدام کنند. ال‌جی الکترونیکس همچنین هدایای رایگانی همچون مواد شوینده لباسشویی و کیسه‌های قابل استفاده مجدد را به مشتریان حاضر در این سمینار اهدا خواهد کرد.

علاوه بر این، ال‌جی الکترونیکس «اتاق خشک‌کن محله من» را نیز در اینجا برپا کرده است، فضایی که در آن مشتریان می‌توانند مستقیما خشک‌کن تروم این شرکت را از نزدیک تجربه کنند، خشک‌کنی که با ویژگی متمایز «خشک کردن ۶ حرکته» خودش بسیار تحسین شد و مورد استقبال قرار گرفت.

در سال ۲۰۲۱ میلادی، شرکت ال‌جی الکترونیکس اولین موتور دی‌دی (Direct Drive) را روی خشک‌کن خودش اعمال کرد و همین نیز باعث شد تا این ممحصول به خاطر عملکرد متمایز و راحت خودش در بازار ماشین‌های لباسشویی پیشگام و نوآورانه باشد. موتور DD جزء کلیدی‌ای است که ال‌جی الکترونیکس آن را برای اولین بار در صنعت ماشین لباسشویی در سال ۱۹۹۸ میلادی به کار برد. بر خلاف موتورهای عمومی که با تسمه متصل می‌شوند، در این موتورهای دی‌دی سرعت چرخش درام با اتصال مستقیم وان شستشو و موتور می‎‌تواند به طور دقیق‌تری کنترل شود.

خشک‌کن‌های LG Tromm Dryer Object Collection توانستند با موتور دی‌دی خودشان، عمل خشک کردن را به طور قابل توجهی بهبود ببخشند. ماشین‌های لباسشویی و خشک‌کن Tromm مجهز به این موتورها از یادگیری عمیق هوش مصنوعی بهره می‎‌برند تا جنس لباس را تشخیص بدهند و سپس حرکت بهینه را از بین ۶ حرکت به کار بگیرند تا آسیب به پارچه به حداقل برسد.

پارک وون یانگ مدیر بازاریابی راهکارهای زندگی شرکت ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«ما همچنان راه‌های ارتباطی خودمان را با مشتریان گسترش خواهیم داد. تجربه خشک‌کن LG Tromm با قابلیت ۶ حرکته در فروشگاه‌های این شرکت امکان‌پذیر است و برگزاری سمینارها نیز باعث می‌شود تا مشتریان بتوانند نکات بیشتری درباره استفاده از این ماشین لباسشویی‌ها و خشک‌کن‌ها یاد بگیرند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید