۰۲ شهریور ۱۴۰۲

حرکت ال‌جی به سمت آینده بهتر صنعت حمل‌ونقل

فناوری در بخش خودرو به‌سرعت در حال پیشرفت است. خودروهای الکتریکی و رانندگی خودران به‌سرعت در حال تکامل هستند و اکنون شاهد تغییرات فوق‌العاده‌ای در چشم‌انداز صنعت خودرو هستیم. تنها در ۱۰ سال، شرکت راهکارهای قطعات خودرو ال‌جی (VS) از یک تازه‌وارد در صنعت حمل‌ونقل به یک شرکت برجسته و بزرگ تبدیل شده است.

شرکت LG VS پس از یک دهه برآورده کردن خواسته‌های مشتریان و انتظارات آن‌ها، به نقطه بسیار مهمی در تاریخ خودش رسیده است. در دهمین سالگرد تأسیسش، این شرکت روی مواردی متمرکز شده که از همه بیشتر اهمیت دارند و این موارد ارزش قائل شدن برای مشتری، اشتیاق داشتن به نوآوری و وفادار ماندن به هدف است تا بتواند به رشد پایدار ادامه بدهد. در این مطلب به صحبت‌های مدیر شرکت راهکارهای قطعات خودرو ال‌جی یعنی ایون سئوک هیون پرداخته شده است.

بالاترین اولویت ال‌جی همیشه ارزش قائل شدن برای مشتری بوده است. ال‌جی با دهه‌ها تخصص در صنعت لوازم الکترونیکی مصرفی، بینش‌ها و درک ارزشمندی از خواسته‌ها و نیازهای مصرف‌کنندگان دارد و حالا شرکت قطعات خودرو ال‌جی نیز با استفاده از همین بینش‌ها به دنبال ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان و کاربران نهایی صنعت خودرو است.

مزیت رقابتی و فروش منحصربه‌فرد این شرکت در توانایی آن برای ارزش زیاد قائل شدن برای مشتری است. شرکت راهکارهای قطعات خودرو ال‌جی در تلاش است تا فناوری‌های برجسته و نوآوری‌های طراحی ارائه کند که متناسب با نیازهای مشتریان باشند. این شرکت همچنان به توسعه راهکارهایی ادامه خواهد داد که قبلاً هرگز ارائه نشده‌اند. به همین دلیل است که خودروسازان به این شرکت به‌عنوان شریکی شایسته اعتماد می‌کنند تا به تحقق چشم‌انداز آن‌ها کمک کند.

اشتیاق و درک هدف از دیگر پایه‌های کلیدی کسب‌وکار ال‌جی است. شرکت راهکارهای قطعات خودرو ال‌جی نیز به دنبال آن است تا با اشتیاق و هدف بیشتری نسبت به قبل به دنبال افزایش ارزش مشتریان باشد. این شرکت با چشم‌انداز خودش برای حرکت به‌سوی آینده بهتر حمل‌ونقل، حضور خودش را در بازار تقویت می‌کند و شهرتش را به‌عنوان شریکی نوآورانه برای آینده حمل‌ونقل بیشتر می‌کند. چشم‌انداز و دیدگاه این شرکت گسترده است و نه‌تنها به دنبال ایجاد فناوری‌های تازه در صنعت حمل‌ونقل است بلکه به طور فعال در حال ایجاد تغییرات محسوسی در تجربه استفاده از وسایل نقلیه است.

وسایل نقلیه تنها ابزاری برای حمل‌ونقل نیستند. آن‌ها فضایی یکپارچه هستند که در آن‌ها، کاربران می‌توانند از راحتی، سرگرمی و امنیت لذت ببرند. برای ارائه چنین تجربه‌ای در آینده، شرکت راهکارهای قطعات خودرو ال‌جی به طور مداوم دیدگاه‌های خودش را نسبت به صنعت خودروسازی گسترده‌تر و تازه‌تر می‌کند. این شرکت از بینش، دانش و قابلیت‌های خود برای ارائه راهکارهای نوآورانه به شرکای خود استفاده خواهد کرد تا صنعت حمل‌ونقل را به سمت آینده‌ای بهتر سوق بدهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید