۰۷ تیر ۱۴۰۲

ال‌جی اولین تلویزیون هتلی با پشتیبانی AirPlay را در نمایشگاه HITEC 2023 رونمایی کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) محصولات جدید خودش برای صنعت مهمان‌نوازی و هتل‌داری را در تورنتوی کانادا و در نمایشگاه HITEC 2023 رونمایی کرده است، نمایشگاهی که در زمینه فناوری هتل‌داری و مهمان‌نوازی در جهان برجسته و برتر است. از نمایشگرهای Transparent OLED Signage و Micro LED گرفته تا بردهای دیجیتال تعاملی و راهکارهای مدیریت محتوا، ال‌جی طیف وسیعی از فناوری‌ها و راهکارهای قدرتمند نمایشگر را به نمایش گذاشته که برای بهبود تجربه مهمانان در داخل اتاق‌های هتل، لابی‌ها، اتاق‌های جلسه و رستوران‌ها طراحی شده‌اند.

ال‌جی اولین تلویزیون تجاری جهان را با پشتیبانی از فناوری Apple AirPlay برای هتل‌ها معرفی کرده است، تلویزیونی که به مهمانان راهی بی‌نظیر و ایمن برای اشتراک‌گذاری محتوا از آی‌پد و آیفون خودشان را به تلویزیون اتاق هتل ارائه می‌دهد. مهمانان هتل به‌سادگی و با اسکن یک کد QR منحصربه‌فرد، آیفون یا آی‌پد خودشان را به طور ایمن به تلویزیون هوشمند هتلی ال‌جی متصل می‌کنند. هیچ ورود به سیستم یا رمز عبور برای این تلویزیون‌ها تعیین نشده و نیازی به دانلود هیچ گونه برنامه جداگانه نیز نیست و همین نیز سبب شده تا این راهکاری بسیار راحت برای هتل‌ها باشد تا بتوانند این امکان را در اختیار مهمانان خود قرار بدهند تا به برنامه‌ها و سرگرمی‌های خود در صفحه نمایش بزرگ اتاق خود دسترسی داشته باشند.

اپراتورهای هتل همچنین می‌تواند در اواخر سال جاری قابلیت AirPlay را در تلویزیون‌های هوشمند هتلی ال‌جی دریافت کنند. این قابلیت علاوه بر تلویزیون‌های هتلی هوشمند ال‌جی ۲۰۲۳ در مدل‌های سال‌های اخیر نیز در دسترس خواهد بود.

بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند در این نمایشگاه شاهد نمایشگرهای تجاری ال‌جی باشند که چطور طیف متنوعی از تجربیات و امکانات را برای موارد مختلف هتل‌داری امکان‌پذیر می‌‌کنند. در بخش مربوط به «محصولات لابی» غرفه ال‌جی این نمایشگاه، یک صفحه نمایش ۶۵ اینچی 4K نشان می‌دهد که چگونه هتل‌ها می‌توانند بوم‌های هنری دیجیتال و محتوای زنده ارائه شده توسط Blackdove و Apollo (سرویس اشتراک هنر دیجیتال و شریک ال‌جی) را به نمایش بگذارند. در کنار این نمایشگر نیز تلویزیون پیشرفته و Transparent LED Film قرار دارد که می‌توان آن را روی سطوح شیشه‌ای از جمله پنجره‌ها قرار داد.

در بخش «محصولات پذیرش» غرفه ال‌جی در نمایشگاه «های‌تک ۲۰۲۳»، بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند قدرت و جذابیت نمایشگر ۱۳۶ اینچی و ۱.۵ میلیمتر گام پیکسل All-in-One LED را شاهد باشند،‌ نوآوری‌ای که شامل یک کنترل تعبیه شده، بلندگوی روی برد و استند اختیاری است. نمایشگر 55 اینچی LG Transparent OLED Signage محصولی است که کیفیت تصویر و شفافیت فوق‌العاده را ارائه می‌دهد و بازدیدکنندگان در نمایشگاه را با هنر رسانه دیجیتال مجذوب خودش می‌کند.

در بخش «محصولات اتاق جلسه» در غرفه ال‌جی بازدیدکنندگان فرصت آن را دارند تا نمایشگرهای ال‌جی متناسب برای اتاق‌های جلسه را شاهد باشند، نمایشگرهایی که در طیف وسیعی از اندازه‌ها و برای نیازهای کاربری متفاوت مناسب هستند. در این میان نیز می‌توان به نمایشگرهای چشمگیر و مناسب برای اتاق‌های کنفرانس همچون نمایشگر ۱۶۳ اینچی و ۱.۸ میلیمتر گام پیکسل All-in-One LED و همچنین محصولاتی از سری LG One:Quick و نمایشگر ۴۳ و ۵۵ اینچی 4K UHD اشاره کرد. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند LG CreateBoard را از نزدیک مشاهده کنند، یک برد دیجیتال تعاملی ۷۵ اینچی که قابلیت چند لمسی تا ۴۰ نقطه، وضوع 4K و قابلیت اشتراک‌گذاری راحت صفحه نمایش از طریق برنامه LG CreateBoard Share را دارد.

در بخش «اتاق هوشمند» نیز بازدیدکنندگان می‌توانند نگاهی اجمالی نسبت به فناوری‌های اتاق دیجیتالی شده داشته باشند که شامل تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچی ال‌جی، پرده‌های هوشمند و چراغ‌های هوشمند است. علاوه بر این موارد، بازدیدکنندگان می‌توانند راهکار مدیریت محتوای ال‌جی برای محیط‌های هتل‌داری و مهمان‌نوازی یعنی Pro:Centric را تجربه کنند.

در بخش «محصولات اتاق سوئیت» نیز نمایشگر OLED ۹۷ اینچی ممتاز ال‌جی به نمایش گذاشته و در بخش «محصولات اتاق پرزیدنتال» نیز LG MAGNIT ۱۳۶ اینچی با گام پیکسل ۰.۷۸ میلیمتر قرار دارد که با سیاهی عمیق، رنگ‌های زنده و کنتراست فوق‌العاده برای تجربه تماشای غوطه‌ور مناسب است.

پیک کی مون رئیس واحد تجاری نمایش اطلاعات در شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس در همین رابطه اظهار داشته:

«راهکارهای ال‌جی که در نمایشگاه HITEC 2023 برجسته شدند، مجموعه مختلفی از راهکارها و محصولات برای پاسخگویی به نیازهای مختلف هتل‌داران ارائه می‌دهند. ال‌جی متعهد به توسعه راهکارهای نوآورانه صفحه نمایش برای هتل‌ها است تا از این طریق، تجربه‌های سرگرمی عالی را برای مهمانان فراهم بیاورند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید