۲۸ مرداد ۱۴۰۲

خودنمایی ال‌جی دیسپلی در نمایشگاه K-Display 2023

ال‌جی دیسپلی، شرکتی پیشرو در زمینه فناوری‌های نمایشگر در جهان، به‌تازگی مجموعه کاملی از فناوری‌های بی‌نظیر اوال‌ای‌دی خودش را در نمایشگاه K-Display 2023 به نمایش گذاشته است، نمایشگاهی که بزرگترین نمایشگاه انجمن صنعت نمایشگر کره محسوب می‌شود و در میانه ماه اوت در سئول برگزار شده است.

ال‌جی دیسپلی تحت شعار همیشه روشن (Always On) که نشان‌دهنده تعهدش نسبت به نوآوری تجربه‌های تماشای بی‌سابقه با الهام از اوال‌ای‌دی و متناسب با محیط‌های مختلف است، غرفه‌ای را در نمایشگاه K-Display امسال دایر کرده که شامل سه بخش «حمل‌ونقل»، «راهکار کامل» و «آینده شفاف» است.

بخش «حمل‌ونقل» غرفه ال‌جی آینده حمل‌ونقل را با یک خودروی مفهومی خودران نشان می‌دهد که در داشبورد، نمای مرکزی، صندلی‌های عقب و سایر قسمت‌های داخلی آن فناوری‌های نمایشگر متعددی قرار گرفته‌اند.

صفحه‌نمایش ۳۴ اینچی P-OLED از شرکت ال‌جی دیسپلی که کل داشبورد را در بر می‌گیرد، با ارائه نمای واضح از داشبورد، سیسم ناوبری و سایر اطلاعات ضروری، پیشرفته‌ترین تجربه رانندگی را ارائه می‌دهد. صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی P-OLED نیز به دلیل ماهیت انعطاف‌پذیری خودش که می‌تواند خم شود یا تغییر شکل بدهد، می‌تواند برای ایجاد یک طراحی خاص استفاده شود، به‌خصوص در سطوح مختلف منحنی خودرو مانند قسمت مرکزی و صندلی‌های عقب تا کاربران بتوانند تجربه تماشای بسیار خوبی در داخل خودرو داشته باشند.

علاوه بر این، ال‌جی دیسپلی طیف وسیعی از راهکارهای نمایش خودرو را از طریق ویدئوهای مختلف معرفی می‌کند؛ ATO که اوال‌ای‌دی نازک پیشرفته است، استحکام زیر لایه شیشه‌ای اوال‌ای‌دی را برای نمایشگرهای خودرو با قیمتی رقابتی‌تر ارائه می‌دهد و این در حالی است که SPM حالت حریم خصوصی قابل‌تغییر، زاویه دید نمایشگر را کنترل می‌کند تا اطمینان حاصل شود که تمرکز راننده روی جاده بماند.

ال‌جی دیسپلی موقعیت خودش در بازار رقابتی نمایشگرهای خودرو را بر اساس فناوری‌های متمایز خودش تقویت می‌کند و این در حالی است که بر گسترش درآمد و تضمین سفارش‌های بیشتر نیز متمرکز است.

بخش «راهکار کامل» یکی دیگر از بخش‌های غرفه ال‌جی در این نمایشگاه است که با به نمایش درآوردن طیف گسترده‌ای از نمایشگرهای OLED از ۴۲ اینچی تا بزرگترین نمایشگر ۹۷ اینچی، فناوری پیشرفته این شرکت را برجسته می‌کند. این غرفه به طور ویژه روی فناوری مبتکرانه META متمرکز بوده است، فناوری‌ای که نقطه عطفی پس از یک دهه نوآوری اوال‌ای‌دی است. این فناوری از آرایه لنز میکرو (MLA) برای بهینه‌سازی انتشار نور ارگانیک و یک الگوریتم تقویت‌کننده روشنایی به نام META Booster استفاده می‌کند تا بهره‌وری انرژی را تا ۲۲ درصد بهتر کند و زوایای دید و روشنایی بهتری را ارائه کند.

سومین نسل از تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی ال‌جی دیسپلی با فناوری META نه‌تنها دارای روشن‌ترین صفحه‌نمایش در بین تمام تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی موجود با حداکثر روشنایی ۲۱۰۰ نیت است بلکه سیاهی و رنگ‌ها را به‌خوبی به تصویر می‌کشند تا بتواند تجربه تماشای غوطه‌وری را ارائه کنند.

بخش «آینده شفاف» در غرفه ال‌جی دیسپلی نیز اندازه‌های مختلفی از محصولات Transparent OLED را به نمایش گذاشته است که شامل اولین تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی Transparent OLED ۵۵ اینچی و نمایشگرهای منحنی اوال‌ای‌دی است و همین نیز تکامل این محصولات برجسته را از گذشته تا به امروز نشان می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید