۲۸ مرداد ۱۴۰۲

تجربه تماشای خارق‌العاده با نمایشگر LG MAGNIT و اسپیکرهای برند بنگ و اولافسن

ال‌جی با شرکت صوتی لوکس دانمارکی معروف به بنگ و اولافسن (Bang & Olufsen) همکاری کرده تا سینمای خانگی را از نو بازتعریف کند. LG MAGNIT نمایشگر پیشگامانه میکرو ال‌ای‌دی و اسپیکرهای پرچم‌دار Beolab 90 بنگ و اولافسن در کنار هم قرار می‌گیرند تا با تصاویر بسیار بزرگ و فوق‌العاده واقعی و صدای قدرتمند و ظریف، تجربه تماشای فراگیری را ارائه بدهند.

نمایشگر LG MAGNIT با طراحی شیک، مدرن و کیفیت تصویر فوق‌العاده میکرو ال‌ای‌دی نهایت لذت را در تماشا ارائه می‌کند. این صفحه‌نمایش ۱۳۶ اینچی کیفیت 4K UHD (۳۸۴۰×۲۱۶۰) و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را دارد که برای تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و رویدادهای ورزشی و همچنین تحسین آثار هنری در خانه بسیار عالی است. ال‌جی با ترکیب کیفیت برتر میکرو ال‌ای‌دی با عملکردها و ویژگی‌های راحتی که لذت تماشای محتوا را افزایش می‌دهند، نمایشگری منحصربه‌فرد خلق کرده که برای افراد متقاضی بهترین نمایشگرها انتخابی عالی به شمار می‌رود.

در حالی که کیفیت و اندازه تصاویر به نمایش درآمده در نمایشگر LG MAGNIT بدون شک جذاب است اما باید گفت که طراحی مینیمالیستی و ظریف آن نیز مجذوب‌کننده است. این محصول میکرو ال‌ای‌دی ال‌جی برای افرادی مناسب است که به دنبال داشتن صفحه نمایشی بدون حاشیه برای تجربه تماشای همه‌جانبه هستند و این در حالی است که این نمایشگر یک قاب آلومینیومی شیک و محکم با روکش فلزی دارد که مکمل هر دکوراسیون داخلی با هر طرح رنگی است. به همین ترتیب، Media Box که کنترل این نمایشگر است، از همان زیبایی لوکس بهره می‌برد و به زیبایی با محیط اطراف خودش هماهنگ می‌شود.

ال‌جی با تولید چنین صفحه‌نمایش فوق‌العاده‌ای، خود را موظف می‌داند تا یک شریک صوتی نیز پیدا کند تا بتواند از نظر زیبایی طراحی و عملکرد فوق‌العاده با LG MAGNIT مطابقت داشته باشد. برند بنگ و اولافسن که از سال ۱۹۲۵ میلادی مورد توجه علاقه‌مندان به لوازم صوتی برتر بوده، به‌خوبی توانسته دیدگاه ال‌جی برای ارتقای تجربه سینمای خانگی را درک کند و دقیقاً می‌دانست که کدام یک از راهکارهای صوتی برترش بهترین مکمل برای نمایشگر LG MAGNIT است.

اسپیکرهای Beolab 90 بنگ و اولافسن هم از نظر سبک و هم از نظر عملکرد با نوآوری میکرو ال‌ای‌دی ال‌جی مطابقت خوبی دارند. اسپیکر Beolab 90 که شاهکاری بسیار زیبا و آکوستیک است، طراحی نمادینی دارد که با پایه‌های چوبی منحنی، مجموعه‌ای از وجه‌های زاویه‌دار که با پارچه‌ای براق پوشانده شده‌اند و همچنین ظریف‌کاری‌هایی از آلومینیوم ساب خورده است. این اسپیکر خارق‌العاده و خیره‌کننده جزو برترین اسپیکرهای برند بنگ و اولافسن به شمار می‌رود.

اسپیکر Beolab 90 یک اسپیکر ایستا روی زمین است که خروجی را با فضایی که در آن قرار دارد و نوع صدایی که تولید می‌کند، تطبیق می‌دهد. ال‌جی و بنگ و اولافسن که به دنبال ارائه تجربه کاربری و سینمای خانگی برجسته هستند، چندین دور آزمایش را انجام دادند تا از سازگاری یکپارچه بین پلتفرم webOS نصب شده روی نمایشگر LG MAGNIT و برنامه نرم‎افزاری بنگ و اولافسن اطمینان حاصل کنند. به لطف این تلاش‌ها، کاربران اکنون می‌توانند به‌راحتی از طریق کنترل از راه دور این دو دستگاه را کنترل کنند.

نمایشگر LG MAGNIT با اسپیکرهای Beolab 90 در حال حاضر در نمایشگاه‌های بین‌المللی مختلف به نمایش گذاشته شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند این ترکیب را در مرکز نوآوری تجاری ال‌جی در دبی امارات متحده عربی و همچنین در فروشگاه بنگ و اولافسن در ریاض عربستان سعودی شاهد باشند. علاوه بر این، این ترکیب در کوستا مسای کالیفرنیای آمریکا در ماه سپتامبر به نمایش گذاشته خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید