۲۰ شهریور ۱۴۰۲

نمایشگر جدید LG MAGNIT تجربه تماشای سینمای خانگی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی جدیدترین محصول اضافه شده به مجموعه نمایشگرهای ممتاز میکرو ال‌ای‌دی LG MAGNIT را معرفی کرده است. این مدل تازه (LSAL006) از طریق صفحه‌نمایش گسترده 118 اینچی با رزولوشن 4K (2160×۳۸۴۰) با فناوری Micro LED ال‌جی و همچنین گام پیکسلی ۰.۶۸ میلیمتری، تجربه سرگرمی خانگی همه‌جانبه‌ای را ارائه می‌کند. این صفحه‌نمایش چشمگیر با داشتن ظرافت و مقیاس مناسب یک اقامتگاه فوق لوکس، تجربه کاربری یکپارچه‌ای را با سیستم webOS، خدمات محتوای فراوان و پخش راحت از طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها را فراهم می‌آورد.

نمایشگر LG MAGNIT جدید کیفیت تصویر بی‌نظیری را از طریق فناوری میکرو ال‌ای‌دی برجسته خودش ارائه می‌کند و به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا از غوطه‌وری کامل در خانه‌های راحت خود لذت ببرند. پیکسل‌های میکرو این صفحه‌نمایش پیشرفته و ادغام فناوری Surface Treatment ال‌جی در آن باعث شده تا بازتولید تصویر عالی با رنگ‌های سرزنده و کنتراست فوق‌العاده باشد.

نمایشگر LG MAGNIT مجهز به پردازنده هوشمند آلفا ۹ مبتنی بر هوش مصنوعی است و برای انواع محتواها همچون سینمایی، ورزشی و بازی کیفیت تصویر خوبی را ارائه می‌کند. این پردازنده از الگوریتم‌های پیشرفته یادگیری عمیق و پایگاه داده بصری گسترده استفاده می‌کند که طیف وسیعی از ژانرهای محتوا را پوشش می‌دهد و آن را قادر می‌سازد تا به طور هوشمند کیفیت تصویر را با توجه به محتوایی که کاربر در حال تماشای آن است، تجزیه و تحلیل و سپس تنظیم کند. نمایشگر LG MAGNIT علاوه بر بهینه‌سازی خودکار تصویر مبتنی بر محتوای در حال پخش، دارای کنترل روشنایی هوش مصنوعی است و عملکردهایی دارد که جزئیات چهره و متن روی صفحه را ارتقا می‌دهد و قابلیت استفاده و حس غوطه‌وری بینندگان را افزایش می‌دهد.

نمایشگر Micro LED جدید ال‌جی همچنین دارای پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS خود شرکت است که ناوبری آسان و دسترسی به کاتالوگی در حال افزایش از برنامه‌های پخش محبوبی همچون سرویس آمازون پرایم ویدئو، سرویس آنلاین دیزنی پلاس و یوتیوب است. نمایشگر LG MAGNIT با استفاده از دو بلندگوی ۵۰ واتی ۴.۲ کاناله و پشتیبانی از کانال بازگشت صدای پیشرفته (eARC) به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند از صدایی سینمایی لذت ببرند که به واقعی‌تر شدن محتواهای در حال پخش کمک می‌کند.

جدیدترین نمایشگر LG MAGNIT ال‌جی با پشتیبانی از Apple AirPlay 2 و Miracast برای انعکاس صفحه‌نمایش تلفن همراه از همه دستگاه‌ها با سیستم عامل iOS و Android OS ارتباطات یکپارچه‌ای را نیز ارائه می‌کند. این نمایشگر همچنین چهار پورت HDMI 2.1 برای اتصال راحت به دستگاه‌های سازگار دارد، از بلوتوث داخلی بهره می‌برد و WiSA Ready برای صدای فضایی بی‌سیم نیز دارد. این محصول از انعطاف‌پذیری در نصب نیز برخوردار است و مشتریان می‌توانند نصب دیواری یا ایستاده را انتخاب کنند.

علاوه بر این، جدیدترین نمایشگر میکرو ال‌ای‌دی ال‌جی ایمنی کاربر و همچنین ایمنی محیط نصب را در اولویت قرار می‌دهد و با موفقیت توانسته آزمایش‌های مربوط به گسترش آتش را پشت سر بگذراند. رتبه‌بندی BS476 Part 7 Class 1 نشان‌دهنده مقاومت استثنایی این محصول در برابر آتش است. علاوه بر این، این نمایشگر LG MAGNIT با توجه به استانداردهای گواهینامه بین‌المللی همسو با کاهش خستگی بصری و کاهش سطوح نور آبی کم‌رنگ است.

همانطور که در نمایشگاه CEDIA Expo 2023 در کلرادوی آمریکا به نمایش گذاشته شده بود، نمایشگاهی که رویداد برتر جهانی در زمینه فناوری مسکونی است، نمایشگر LG MAGNIT سطح بهتری از سینمای خانگی را به نمایش گذاشته است، به‌خصوص زمانی که این نمایشگر در کنار راهکارهای صوتی ممتاز Bang & Olufsen مورد استفاده قرار می‌گیرد. همکاری ال‌جی با شرکت Bang & Olufsen تجربه سینمای خانگی منحصربه‌فردی را برای مشتریان به همراه داشته است.

پایک کی مون مدیر واحد تجاری نمایشگر اطلاعات شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«نمایشگر جدید LG MAGNIT فناوری نمایشگر پیشرفته و درخشان میکرو ال‌ای‌دی ما را به خانه‌های مشتریان می‌آورد و به ساکنین خانه این اجازه را می‌دهد تا کیفیت تصویر چشمگیری را در سینمای خانگی خود شاهد باشند. ما به گسترش محصولات میکرو ال‌ای‌دی خود برای مصارف خانگی ادامه خواهیم داد و در کنار نمایشگر ۱۱۸ اینچی و مدل قبلی ۱۳۶ اینچی نیز راهکارهای نوآورانه بیشتری را ارائه خواهیم کرد تا رهبری ما در بازار نمایشگرهای درجه یک تقویت شود.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید