۱۹ شهریور ۱۴۰۲

شرکت راهکار انرژی ال‌جی سیستم ذخیره‌سازی انرژی + Primeرا عرضه می‌کند

شرکت راهکار انرژی ال‌جی که تولیدکننده‌ای پیشرو در زمینه باتری‌های لیتیوم یونی پیشرفته است، به‌تازگی اعلام کرده که سیستم ذخیره‌سازی انرژی خانگی جدید خودش تحت عنوان + Primeرا عرضه خواهد کرد. این برای اولین بار در بازار ایالات متحده آمریکا است که این شرکت یک سیستم ذخیره‌سازی انرژی عرضه می‌کند که همراه با یک اینورتر و یک سیستم باتری است.

سیستم + Primeاستفاده موازی از دو ماژول باتری ۱۰ هرتز و ۱۶ هرتز Prime را برای ظرفیت کل ۱۹.۲ یا ۳۲ کیلووات ساعت امکان‌پذیر می‌کند. نصب این سیستم نیز سریع است و راه‌اندازی کامل اینورتر و باتری‌ها بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان می‌برد. به لطف سازگاری کامل با سیستم‌های فوتولتائیک موجود، سیستم + Primeراهکاری ایدئال برای صاحبان خانه در ایالات متحده است.

این اینورتر همچنین با محصول جدیدی به نام LG Energy Solution enblock S سازگار است، محصولی که در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. این سیستم ذخیره‌سازی شرکت راهکار انرژی ال‌جی پس از پشت سر گذاشتن آزمایش‌های متعدد، نصب آسانی دارد و تمام ارزیابی‌های کیفی لازم را با موفقیت سپری کرده است.

شرکت راهکار انرژی ال‎‌جی قرار است سیستم ذخیره‌سازی انرژی + Primeرا در نمایشگاه RE+ به نمایش در بیاورد، نمایشگاهی که از ۱۱ تا ۱۴ سپتامبر سال جاری میلادی در لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید